stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale- Centrum Obsługi Mieszkańców
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. rejestracji pojazdów
w Wydziale- Centrum Obsługi Mieszkańców
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe z wymaganym 3- letnim stażem pracy;
-
umiejętność obsługi komputera;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe:
-
praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana;
-
znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących:
-
prawa o ruchu drogowym;
-
rejestracji i oznaczania pojazdów oraz szczegółowych czynności organów w sprawach
związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu i wzorów dokumentów w tych sprawach;
-
dostępu do informacji publicznej;
-
ochrony danych osobowych;
-
instrukcji kancelaryjnej;
-
kodeksu postępowania administracyjnego;
-
znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu podstawowym;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wpływających na stanowisko;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
dobra znajomość komputera i innych urządzeń biurowych;
-
umiejętność dobrej organizacji pracy;
-
uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: praca związana z obsługą interesantów, rejestracja pojazdów w systemie „POJAZD”.
Ważniejsze zadania:
-
rejestracja pojazdów;
-
wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych;
-
przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu;
-
wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela;
-
wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu;
-
zwracanie dowodów rejestracyjnych właścicielom pojazdów po ustaleniu przyczyn zatrzymania.
Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka obcego.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale-Centrum Obsługi Mieszkańców” w terminie do dnia 22 września 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
stanowisko ds. rejestracji pojazdów
w Wydziale- Centrum Obsługi Mieszkańców
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, została wybrana Pani Marta Hubisz
zam. Gogolewo.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Marta Hubisz uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 26 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 6 września 2017
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 4 października 2017