Praca

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

stanowisko ds. organizacyjnych oraz udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Katastru

status: zamkniete

KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko pracy

ds. organizacyjnych oraz udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego

w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

w Wydziale Geodezji i Katastru

w wymiarze etatu: pełnym

W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU

PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK


Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. wykształcenie wyższe;

  4. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

  5. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

  6. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe o profilu geodezyjnym;

  2. doświadczenie zawodowe w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług geodezyjnych i kartograficznych lub praca w jednostkach administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego realizującej zadania z zakresu geodezji i kartografii;

  3. znajomość oprogramowania TurboEWID;

  4. łatwość komunikacji;

  5. kreatywność;

  6. umiejętność argumentowania;

  7. umiejętność pracy w zespole;

  8. odporność na stres;

  9. samodzielność.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

stanowisko dotyczy obsługi organizacyjnej i kancelaryjnej Wydziału Geodezji i Katastru oraz obsługi interesantów w zakresie udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

Ważniejsze zadania:

  1. prowadzenie sekretariatu wydziału, w tym rejestracja wniosków wpływających do wydziału w informatycznym systemie obiegu dokumentacji urzędowej oraz systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGIK);

  2. prowadzenie spraw (rejestracja wniosków oraz dokumentów wychodzących) z zakresu udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków;

  3. prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału, w tym zaopatrzenie wydziału w niezbędne materiały biurowe i wyposażenie niezbędne do funkcjonowania;

  4. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w sprawach należących do wydziału;

  5. udostępnianie kopii mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej oraz innych materiałów zasobu w związku ze zgłaszanymi pracami geodezyjnymi oraz na wniosek;

  6. wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;

  7. ustalanie i pobieranie opłat za udostępniane materiały oraz inne dane dla państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;

  8. sporządzanie za każdy miesiąc zestawienia opłat naliczonych i pobranych z tytułu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;

  2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

  3. wymuszona pozycja ciała;

  4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);

  2. list motywacyjny;

  3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

  4. kwestionariusz osobowy;

  5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;

  6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).

VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych oraz udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Katastru”, w terminie do dnia 23 stycznia 2019 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:


ds. organizacyjnych oraz udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego

w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

w Wydziale Geodezji i Katastru

Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Alina Olejnik zamieszkała w Słupsku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Alina Olejnik uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 26 na 30 możliwych do uzyskania.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
Data wytworzenia:
11 stycznia 2019
Informację opublikował:
Monika Dymczak
Data publikacji:
12 lutego 2019

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa interesantów

Referat Rejestracji Pojazdów i Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
Referat Ewidencji Ludnosci
Referat Dowodów Osobistych
Referat Obsługi Przedsiębiorców

7:30 – 16:30 poniedziałek
7:30 – 15:00 wtorek – czwartek
7:30 – 14:00 piątek