stanowisko ds. informatycznych – administrator systemów informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. informatycznych – administrator systemów informatycznych
w Referacie Informatycznym
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie średnie;
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca obsługę systemów IT;
-
znajomość systemów operacyjnych: Windows, Linux oraz pakietów biurowych Microsoft Office, Open Office;
-
znajomość zagadnień technicznych związanych ze sprzętem komputerowym, sieciami oraz administrowaniem;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziany staż pracy w administracji publicznej lub w jednostkach samorządu terytorialnego;
-
znajomość przepisów:
1) ustawy o samorządzie gminnym,
2) ustawy o pracownikach samorządowych,
3) ustawy o ochronie danych osobowych,
4) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
-
samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność podejmowania decyzji;
-
umiejętności analityczne i negocjacyjne;
-
wysoki poziom kultury osobistej;
-
umiejętność pracy w zespole oraz zgłaszania własnych pomysłów;
-
chęć nauki nowych rozwiązań i technologii;
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Realizowanie zadań merytorycznych polegających na wsparciu użytkowników urzędu w obsłudze sprzętu informatycznego i systemów informatycznych.
Ważniejsze zadania:
-
realizacja spraw związanych z komputeryzacją Urzędu Miasta oraz administrowanie istniejącymi w Urzędzie systemami informatycznymi;
-
prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii użytkowania systemu i sprzętu;
-
zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;
-
konfigurowanie praw dostępu do urządzeń teleinformatycznych i programów;
-
kontrolowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu komputerowego i drukującego;
-
zarządzanie wsparciem technicznym w zakresie realizowanych zadań, utrzymywanie kontaktów z dostawcami aplikacji i usług oraz kontrola poziomu świadczonych usług, w szczególności w ramach asysty technicznej i konserwacji;
-
dokonywanie zakupów akcesoriów komputerowych oraz pomoc w organizowaniu przetargów dotyczących zagadnień informatycznych;
-
prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania i sprzętu;
-
wspomaganie i szkolenie użytkowników systemów;
-
bieżąca konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego;
-
nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
-
pomoc przy realizowaniu zamówień z zakresu IT;
-
tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii.
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucać do „urny na dokumenty” znajdującej się w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. informatycznych – administrator systemów informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym”, w terminie do dnia 26 czerwca 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. informatycznych – administrator systemów informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko nie wybrano żadnego kandydata.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna zakończyła procedurę naboru na stanowisko, którego nabór dotyczy, z uwagi na brak ofert spełniających wymagania formalne.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. PREZYDENTA Edyta Kostarczyk Dyrektorka ZKO
- Data wytworzenia:
- 10 czerwca 2020
- Informację opublikował:
- Monika Dymczak
- Data publikacji:
- 9 lipca 2020