Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

II nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości (lokalu użytkowego) położonej w Słupsku przy ulicy Kilińskiego 13 i 14, Żwirki i Wigury 2, Podgórnej 26, stanowiącej własność Miasta Słupsk

rozpoczęcie przetargu: 22.01.2016 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza II nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości

(lokalu użytkowego) położonej w Słupsku przy ulicy Kilińskiego 13 i 14,

Żwirki i Wigury 2, Podgórnej 26, stanowiącej własność Miasta Słupsk.


Lokal użytkowy położony na parterze budynku przy ul. Żwirki i Wigury 2, o pow. 25,00m2 wraz z udziałem121/10000 w prawie własności działek gruntu nr 753/2 i 753/1 o pow.983m2 w obrębie 6,KW 45120.

cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 40.000,00 zł w tym :

wadium : 4.000,00 zł

postąpienie nie mniej niż: 400,00 zł

Nieruchomość położona przy ulicy Żwirki i Wigury 2 znajduje się na obszarze miasta, dla którego obowiązuje MPZP „Podgrodzie I”, na terenie o funkcji : zabudowa mieszkaniowo-usługowa o wysokiej intensywności zabudowy 2-MW/U. Wnioskowana nieruchomość jest oznaczona w planie miejscowym jako budynek o wysokich walorach architektonicznych. W budynku tym dopuszcza się modernizację elewacji frontowych. Projekty modernizacji, rozbudowy należy uzgodnić w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku. Plan wyznacza działkę przynależną wspólną dla budynków zlokalizowanych przy ulicy Żwirki i Wigury 2, ulicy Kilińskiego 13 i 14 oraz Podgórnej 26.

Przetarg odbędzie się 22.01.2016 roku o godz.10 00 w sali 211 Urzędu Miejskiego (II piętro)

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 19.01.2016 roku na konto:

Miasto Słupsk, Wydział Finansowy, Referat Dochodów mBANK SA nr rachunku 08114011530000217542001011. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Osobie, która wygra przetarg a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 215 tut. Urzędu lub telefonicznie 598488410 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl. Lokal będzie udostępniony do oglądania w dniu 15.01.2016 roku o godzinie 13³º.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia o przetargu.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki- Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2015
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
16 grudnia 2015
Nazwa pliku:
ZDJĘCIA
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki- Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2015
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
16 grudnia 2015
Nazwa pliku:
RZUT LOKALU
Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Marek Biernacki- Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2015
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
16 grudnia 2015
Nazwa pliku:
MAPA
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki- Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 grudnia 2015
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
16 grudnia 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek