Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy alei Sienkiewicza 5A

rozpoczęcie przetargu: 31.08.2017 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211


Prezydent Miasta Słupska

ogłasza I nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy alei Sienkiewicza 5A stanowiącej własność Miasta Słupsk.


Lokal mieszkalny Nr 7 położony na III piętrze budynku przy al. Sienkiewicza 5A o pow. 144,12 m2 wraz z udziałem1024/10000 we własności części wspólnych budynkui w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu nr 571/2 o pow. 459 m2 w obrębie 6.

Dla przedmiotowej nieruchomości Sąd Rejonowy prowadzi KW SL1S/00024111/4.


cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 223.700 w tym :

cena lokalu: 212.564

cena udziału 1024/10000 w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu: 11.136

wadium : 22.400

postąpienie nie mniej niż: 2.240


Pierwsza opłata z tytułu nabycia prawa użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu wynosi 25% wartości udziału w gruncie. Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu wynosi 1% wartości nabytego udziału w gruncie plus podatek VAT i płatna jest z góry do dnia 31 marca każdego roku, począwszy od 2018 roku. Opłaty roczne wnoszone są przez cały okres użytkowania wieczystego. Wysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego może być aktualizowana, nie częściej niż raz na trzy lata. Czas trwania użytkowania wieczystego gruntu ustala się do dnia 10.09.2103 roku.

Nieruchomość położona przy alei Sienkiewicza 5A znajduje się na obszarze miasta, na którym obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Śródmieście” na terenie o funkcji: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna z usługami (MW,U). Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod pozycją A-1269. Zobowiązania wynikające z wpisu nieruchomości do rejestru zabytków zawarte są w decyzji z dnia 3 kwietnia 2017r. Nr ZND-I.5172.3.2017.MK Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami ustaloną cenę nieruchomości lub części wpisanej do rejestru zabytków obniża się o 50%.

Zgodnie z treścią uchwały XXIII/276/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30.03.2016r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Słupska przedmiotowa nieruchomość znajduje się na obszarze rewitalizacji.

Lokal będzie udostępniony do oglądania w dniu 22.08.2017r. o godzinie 14ºº.

Przetarg odbędzie się 31.08.2017r.o godz.1000 w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II piętro).

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 28.08.2017 roku

na konto: Miasto Słupsk, mBANK S.A. nr rachunku 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Osobie, która wygra przetarg a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się. Koszty aktu notarialnego ponosi nabywca.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 224 Urzędu Miejskiego lub telefonicznie pod numerem 059 84 88 330 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.


Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Mieszkaniowej
Informację wytworzył:
Irena Tkaczuk - Kawalerowicz Dyrektor Wydziału Organizacji Urzędu
Data wytworzenia:
4 lipca 2017
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
19 lipca 2017
Nazwa pliku:
mapa_rzut_inwentaryzacji
Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Mieszkaniowej
Informację wytworzył:
Irena Tkaczuk - Kawalerowicz Dyrektor Wydziału Organizacji Urzędu
Data wytworzenia:
4 lipca 2017
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
19 lipca 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek