Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego - garażu, stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego w Słupsku przy ul. Banacha 10

rozpoczęcie przetargu: 11.03.2024 9:00 • Urząd Miejski w Słupsku, sala 212

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza I przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego – garażu, stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego w Słupsku przy ul. Banacha 10

OPIS NIERUCHOMOŚCI:

Przedmiotem przetargu jest najem na czas oznaczony 3 lat lokalu użytkowego – garażu nr 2 o powierzchni użytkowej 40,95 m2, usytuowanego w przyziemiu budynku posadowionego na nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa, położonej w Słupsku przy ul. Banacha 10, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 370 o powierzchni 0,2427 ha w obrębie 9 Miasta Słupska, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr SL1S/00027098/7. Budynek posadowiony na przedmiotowej nieruchomości w części oddany jest w trwały zarząd dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa, w części jest obiektem nieużywanym. Lokal użytkowy ma wymiary 11,70 m x 3,50 m. Posadzka betonowa bez ubytków, ściany otynkowane, pomalowane. Pomieszczenie posiada 2 okna zabezpieczone kratami stalowymi. Brama garażowa drewniana, dwuskrzydłowa. Najemca winien we własnym zakresie zawrzeć umowę na dostawę energii elektrycznej po zawarciu umowy najmu.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Chrobrego” przyjętym Uchwałą Nr XIX/249/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 stycznia 2008 r. nieruchomość stanowi teren wielofunkcyjny z wiodącą funkcją usługową – 4.3.U.

  1. Okres najmu: do 3 lat;

  2. Kwota wywoławcza, stanowiąca miesięczną wysokość czynszu: 410,00 zł z doliczeniem obowiązującego podatku VAT;

  3. Wadium: 50,00 zł;

  4. Postąpienie nie mniej niż: 10,00 zł.

Czynsz najmu podlega corocznej waloryzacji o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

Lokal będzie udostępniony do oglądania 01 marca 2024 r. o godz.13:30.

WARUNKI PRZETARGU:

Przetarg odbędzie się w dniu 11 marca2024 r. o godzinie 9:00 w sali nr 212 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.).

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 06 marca 2024 r. na rachunek bankowy Miasta Słupska nr 30 1140 1153 0000 2175 4200 1003 z opisem w tytule wpłaty: „WADIUM na najemgarażu nr 2 położonego w Słupsku przy ul. Banacha 10. W przypadku dokonania wpłaty wadium przez osoby trzecie, które nie będą uczestniczyły bezpośrednio w przetargu, w tytule należy podać dane oferenta tj. nazwisko, imię wraz z oznaczeniem przedmiotu przetargu. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Miasta Słupska. Dowód wpłaty wadium każdy zainteresowany uczestnictwem w przetargu zobowiązany jest przedłożyć komisji w dniu przetargu.



UWAGA:

Potwierdzenie wpłaty wadium z opisem jak wyżej jest warunkiem dopuszczenia do przetargu.

Przed przystąpieniem do przetargu konieczne jest okazanie komisji przetargowej dokumentu tożsamości przez uczestnika przetargu oraz dodatkowo w przypadku:

- osób, przystępujących do przetargu w charakterze pełnomocnika oferenta konieczne jest posiadanie pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego lub pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu,

- osób fizycznych (w tym prowadzących działalność gospodarczą) pozostających w związku małżeńskim, a nieposiadających rozdzielności majątkowej, do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich z pełnomocnictwem drugiego małżonka w formie aktu notarialnego, lub z pełnomocnictwem drugiego małżonka z notarialnym poświadczeniem podpisu, zawierającym zgodę na nabycie nieruchomości i zaciągnięcie zobowiązań z tego tytułu,

- podmiotów innych niż osoby fizyczne – konieczne jest przedłożenie aktualnego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania tego podmiotu (wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego),

- osób, nie władających językiem polskim (cudzoziemcy), w przetargu winien uczestniczyć tłumacz przysięgły.

Osoby przystępujące do przetargu posiadające zarejestrowaną działalność gospodarczą winne okazać kserokopię aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz numer REGON.

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy, wpłaconego wadium nie zwraca się.

Osobie, która przegra przetarg wpłacone wadium zwracane jest w terminie 3 dni roboczych.



Dodatkowe informacje w sprawie przetargu można uzyskać w pokoju 223 Urzędu Miejskiego w Słupsku (Wydział Zarządzania Nieruchomościami) lub telefonicznie (59) 84 88 221 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl.



Uczestnikom przetargu przysługuje prawo do złożenia skargi na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu w terminie 7 dni od jego zamknięcia.

W przypadku wniesienia skargi Prezydent Miasta Słupska wstrzymuje procedury związane z wynajęciem nieruchomości do czasu rozpatrzenia skargi.

W przypadku braku zaskarżenia czynności przetargowych lub w razie uznania skargi za niezasadną organ podaje do publicznej wiadomości informację o rozstrzygnięciu przetargu, poprzez ogłoszenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Słupsku.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.


Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
z up. PREZYDENTA Katarzyna Maruszak DYREKTOR Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
2 lutego 2024
Informację opublikował:
Kinga Węgrzyńska
Data publikacji:
2 lutego 2024
Nazwa pliku:
lokalizacja garażu
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
z up. PREZYDENTA Katarzyna Maruszak DYREKTOR Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
2 lutego 2024
Informację opublikował:
Kinga Węgrzyńska
Data publikacji:
2 lutego 2024
Nazwa pliku:
zdjęcie wnętrza garażu
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
z up. PREZYDENTA Katarzyna Maruszak DYREKTOR Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
2 lutego 2024
Informację opublikował:
Kinga Węgrzyńska
Data publikacji:
2 lutego 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek