Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Naprawa i konserwacja kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku

składanie ofert: 5.02.2007 11:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 303 (Sekretariat Wydziału Administracyjnego)
otwarcie ofert: 5.02.2007 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II piętro), pokój 212
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro
na naprawę i konserwację kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku
  1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku.
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl - SIWZ
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie ze SIWZ.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  7. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  8. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
  9. Termin wykonania zamówienia – 1 rok od dnia podpisania umowy.
  10. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
  12. Kryteria oceny – cena – 100%.
  13. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  14. Uprawniony do kontaktów z wykonawcami : Tadeusz Szemryk tel. 059 8488440
  15. Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 25 stycznia 2007r.
  16. CPV – 50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek


Słupsk, dnia 25 stycznia 2007r.


Dopisano dnia 31.01.2007r.:

Zamawiający informuje, iż wpłynęły następujące zapytania przetargowe dot. kserokopiarek Canon (Grupa A):

Pyt. 1. Ile kopii średnio jest wykonywanych na poszczególnych kopiarkach? Kopiarka
NP1550 (poz.5) ma duży przebieg – bliski końca żywotności.
Odp. Zamawiający w załączniku nr 2 do SIWZ podaje zarówno rok zakupu, jak i stan licznika
wykonanych kopii (na dzień 22.01.2007r.) na poszczególnych kopiarkach. W/w dane
pozwalają na wyliczenie przybliżonej liczby wykonywanych kopii.
Pyt. 2. Jaka firma aktualnie serwisowała kopiarki Canon-a?
Odp. Aktualnie kopiarki firmy Canon serwisuje firma:
DeCan Serwis Dariusz Kłak, ul. Piłsudskiego 9, 76-200 Słupsk
Pyt. 3. Zwracamy się z prośbą o uściślenie ryczałtu – Grupa A (kserokopiarki Canon) – zał. Nr 6.
Czy można byłoby dokonać zapisu, że ryczałt na poszczególne modele kopiarek obejmuje:
iR2016 4500 kopii/miesiąc; 1 toner/8300 kopii
Canon NP 1550 3500 kopii/miesiąc; 1 toner/3750 kopii
iR1600 5000 kopii/miesiąc; 1 toner/7850 kopii.
Proponowane ilości wykonania kopii są to ilości rekomendowane – miesięczne przez
producenta i toner również, jak przewiduje producent przy 6% zaczernieniu i dla formatu A4
wyliczany.
Według przebiegu kopiarek (stanu licznika) wynika, że Państwo wykonujecie mniej kopii,
ale żeby nie było nieporozumień.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ w zakresie uściślenia ryczałtu.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
25 stycznia 2007
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
25 stycznia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek