Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 5.000.000 zł

składanie ofert: 4.12.2007 11:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok.123
otwarcie ofert: 4.12.2007 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (Ipiętro), pokój 110
ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Słupsk,
Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie,
tel. 059 8423236, fax 059 8424297,
e-mail: urzad@um.slupsk.pl, www.slupsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro na
udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 5.000.000 zł


Dalsze informacje oraz dokumentację przetargową można uzyskać u:
Tadeusza Szemryka, Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 307, tel 0-59-8488440, t.szemryk@um.slupsk.pl

Adres, na który należy przysłać oferty:
Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 123 - Sekretariat Wydziału Finansowego.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego.
Opis przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy złotowy, okres kredytowania 10 lat.
Kwota kredytu 5.000.000 PLN.
Karencja w spłacie kapitału – do dnia 31 grudnia 2007r..
Karencja w spłacie odsetek – do dnia 31 grudnia 2007r.
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w polskich złotych.
Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia : od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

Wymagane wadium: 9.000 PLN.
Warunki uczestnictwa :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty:
1.aktualny wypis z rejestru handlowego,
2.zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych,
3.zaświadczenie wykonawcy z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych,
4.zaświadczenie wykonawcy z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne Fundusz Pracy i FGŚP,
5.informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 19 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy.
Kryteria oceny ofert: cena – 100%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: SIWZ,
Załącznik_1_10,
Załącznik_11_20,
Załącznik_21_24,
Załączniki,
PROGNOZA BUDŻETU DO ROKU 2019
1.dostępne do 4.12.2007 r.,
2.cena SIWZ w wersji papierowej – opłata w wysokości 500,- PLN + 22% VAT
Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert.

INNE INFORMACJE

Ogłoszenie zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej oraz do Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 18.10.2007r.

Ogłoszenie zostało zamieszczone na tablicy w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego – www.um.slupsk.pl od dnia 19.10..2007.

Dodano 31.10.2007r.

Zamawiający informuje, iz wpłynęło zapytanie przetargowe:
"Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie przez Zamawiającego następujących dokumentów (poprzez zamieszczenie dokumentów na stronie internetowej bądź przesłania poprzez pocztę, fax lub e-mail):
* Opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu długoterminowego
* Opinie RIO dotyczące wykonania budżetu za lata 2005-2006
* Opinia RIO dotycząca planu budżetu na rok bieżący
* Prognoza finansowa na okres kredytowania (prognoza długu)
* Zestawienie dochodów za lata 2005, 2006, 2007 w podziale na:
- dochody własne (w tym wyszczególniona pozycja "udział w
podatkach", subwencje ogólne, dotacje celowe
- inne dochody (np. z UE)
* Zestawienie wydatków za lata 2005, 2006, 2007 w podziale na:
- wydatki bieżące (w tym wyszczególniona pozycja "wynagrodzenia
i pochodne")
- majątkowe.

Odp.
Zamawiający uzupełnia SIWZ o treść następujących załączników:
* Opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu długoterminowego
* Opinia RIO dotycząca planu budżetu na rok bieżący
* Prognoza finansowa na okres kredytowania (prognoza długu).

Pozostałe dokumenty są zawarte w załącznikach nr nr: 10, 20 i 21 do SIWZ.


Dodano 9.11.2007r.
Zamawiający informuje, iż wpłynęły następujące zapytania przetargowe:

Pyt.1.
Jaki jest faktyczny termin składania ofert? Według SIWZ (str. 8) jest to 22/11/2007r. natomiast na stronie internetowej informującej o przetargu jest data 04/12/2007r.

Odp.
Faktyczny termin składania ofert to 04/12/2007 r.

Pyt. 2.
W załączniku nr 3 do specyfikacji /harmonogram spłat kredytu/ jako data płatności rat wskazany jest 28 dzień każdego miesiąca. Ze SIWZ wynika, że spłata kapitału i odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca kalendarzowego. Prosimy o sprecyzowanie faktycznego terminu spłat, który będzie wiążący dla stron w momencie zawarcia umowy.

Odp.
Spłata rat kredytu i odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca kalendarzowego /harmonogram spłat kredytu/. 28 dzień każdego miesiąca służy jedynie do wyliczenia kosztów kredytu, za datę uruchomienia kredytu należy przyjąć 20 grudnia 2007 r.

Pyt. 3
W punkcie 15.1 SIWZ jest napisane , że kapitał i odsetki mają być spłacane w 108 ratach w okresie od 31/01/2008r. do 31/12/2017r. Faktyczna liczba rat od stycznia 2008r. do grudnia 2017r. to 120. Prosimy o potwierdzenie, ile będzie rat.

Odp.
Kapitał i odsetki będą spłacane w 120 ratach w okresie od 31 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2017 r.


Dodano 22.11.2007r.
Zamawiający informuje, iż wpłynęły następujące zapytania przetargowe, które wraz z odpowiedziami publikujemy.

Pyt. 1
Prosimy o przesłanie prognozy budżetu na okres kredytowania w formie zestawienia:
dochody w podziale na dochody własne, subwencje i dotacje,
wydatki w podziale na wydatki bieżące i inwestycyjne.
Odp.
Zamawiający umieszcza na stronie internetowej "Prognozę budżetu do roku 2019" jako załącznik do SIWZ.


Pyt. 2
Jakie wydatki inwestycyjne ujęte w budżecie zostaną sfinansowane kredytem będącym przedmiotem niniejszego przetargu.
Odp.
Kredyt będący przedmiotem przetargu zostanie przeznaczony na sfinansowanie inwestycji ujętych w budżecie na 2007r. oraz w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym na lata 2007-2010.


Pyt. 3
Czy istnieje możliwość wykreślenia części ust. 15 pkt 15.21 SIWZ zawierającego zapis:
„i wyznaczenie nowego, uzgodnionego przez strony w formie pisemnej, terminu spłaty zadłużenia”?
Powyższy zapis rodzi ryzyko zawieszenia spłaty przeterminowanego zadłużenia z uwagi na brak uzgodnienia pisemnego strony co do terminu spłaty.
Odp.
Zamawiający przychyla się do w/w wniosku. W związku z tym zmienia się treść ust. 15 pkt 15.21 SIWZ, który przyjmuje brzmienie:
„15.21. Z chwilą wypowiedzenia umowy o kredyt następuje wstrzymanie wypłat z rachunku."

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
19 października 2007
Informację opublikował:
Sławomir Kowalczyk
Data publikacji:
19 października 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek