Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynków mieszkalnych nr 6 i 7 przy ul. Sołdka-Herbsta w Słupsku

składanie ofert: 12.12.2008 10:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 12.12.2008 10:15 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pokój nr10

Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynków mieszkalnych nr 6 i 7 przy ul. Sołdka-Herbsta w Słupsku
Numer ogłoszenia: 350853 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku , ul. Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, faks 059 8433129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy Gminy Miejskiej Słupsk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynków mieszkalnych nr 6 i 7 przy ul. Sołdka-Herbsta w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest dostawa i montaż okien PCV (szt.321 ) i drzwi aluminiowych zewnętrznych (szt. 12) do budowanych budynków mieszkalnych nr 6 i nr 7 przy ul. Sołdka-Herbsta w Słupsku wg zestawienia, realizowana sukcesywnie. Terminy zakończenia realizacji: Montaż okien PCV: - budynek nr 6 do 15.01.2009r. - budynek nr 7 do 20.01.2009r. Montaż drzwi aluminiowych: - budynek nr 6 do 30.03.2009r. - budynek nr 7 do 15.08.2009r. Regulacja stolarki okiennej i drzwiowej (wraz z montażem klamek, nawiewników i samozamykaczy): - budynek nr 6 do 30.06.2009r. - budynek nr 7 do 30.10.2009r. Powyższe terminy mogą ulec zmianie stosownie do postępu robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5, 44.22.11.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. -wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw stolarki PCV z montażem, o łącznej wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI siwz, w systemie spełnia-niespełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu na podst. Art. 24 Pzp a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 2. b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a)Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw stolarki PCV z montażem, o łącznej wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4). b)Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. 3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 3. -Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk, opłata za siwz 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk - sekretariat (pok. nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Jacek Pawiński - Dyrektor RZI Słupsk
Data wytworzenia:
10 grudnia 2008
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
10 grudnia 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek