Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Wykonanie robót remontowych posadzek korytarzy, wymiana drzwi zewnętrznych, balustrad schodowych wewnętrznych, schodów stalowych zewnętrznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku

składanie ofert: 31.05.2010 14:00 • V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta, 76-200 Słupsk, ul. B. Krzywoustego 6, pok. nr 35
otwarcie ofert: 31.05.2010 14:10 • Słupsk, ul. B. Krzywoustego 6, pok. nr 35

Słupsk: Wykonanie robót remontowych posadzek korytarzy, wymiana drzwi zewnętrznych, balustrad schodowych wewnętrznych oraz schodów stalowych zewnętrznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku.

Numer ogłoszenia: 117951 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta , ul. Bolesława Krzywoustego 6, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8456022, faks 0-59 8456022.

 Adres strony internetowej zamawiającego: www.5lo.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych posadzek korytarzy, wymiana drzwi zewnętrznych, balustrad schodowych wewnętrznych oraz schodów stalowych zewnętrznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta

w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Wykonanie robót remontowych posadzek korytarzy, wymiana drzwi zewnętrznych, balustrad schodowych wewnętrznych oraz schodów

stalowych zewnętrznych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku. Zakres zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe i skucia, roboty w zakresie

usuwania gruzu z wywózką, roboty izolacyjne, roboty budowlane i wykończeniowe oraz instalowanie drzwi aluminiowych. Wykonanie posadzek z gresu ułożone w/g ustalonego wzoru,koloru przez Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia (zakres robót)

określa dokumentacja: Projekt Techniczny Budowlany opracowany przez Pana inż. Józefa Głódzia oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót sporządzony przez Pana inż. Bogdana Zawadzkiego. Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ. Posadzki: Wymiana posadzek obejmuje korytarze oznaczone na projekcie budowlanym nr 3,7,8. Należy skuć istniejące warstwy, wykonać izolację z folii i styropianu, następnie wylanie szlicht cementowych wyrównawczych i ułożenie posadzki z

płytek gresowych ( antypoślizgowych) o wymiarach 45 cm x 45cm. Schody i barierki

Wymiana barierek metalowych na barierki ze stali nierdzewnej wykończone szkłem

bezpiecznym przy schodach korytarz nr 7 i 8, oraz obłożenie schodów płytkami gresowymi.

Wykonanie i montaż schodów metalowych ocynkowanych zewnętrznych wejście do korytarza ozn. w projekcie budowlanym nr 5. Wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych na drzwi aluminiowe o wymiarach 1,69 m x 2,73 m w korytarzu ozn. w projekcie budowlanym

nr 5. Pozostałe prace udokumentowane w projekcie budowlanym Zamawiający przewiduje jako prace uzupełniające zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją

projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności. Roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SWIZ. 1.1 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

3. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób,

który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 3.1 Wszelkie wbudowane materiały muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty, które należy okazać Zamawiającemu przed wbudowaniem. 4.Wymagana gwarancja jakości i rękojmi na wykonany przedmiot

zamówienia wynosi 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. PODWYKONAWSTWO. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku określenia podwykonawcy Zamawiający będzie traktował, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. stanowiącej nie więcej niż 50% tego samego zamówienia podstawowego i

polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.12-2, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6,

45.32.00.00-6, 45.45.00.00-6, 45.42.11.31-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót, o wartości

50% ceny ofertowej, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. rozdziału.VIII SIWZ. Wykonawca wskazując, że dysponuje zasobami podmiotu trzeciego, musi wykazać uczestnictwo tego podmiotu przy realizacji części zamówienia.

 III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Wykonawca musi wykazać, że posiada lub będzie dysponował (informacje o podstawie dysponowania) potencjałem technicznym, umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z założoną technologią wykonywania robót.

Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. rozdziału

VIII SIWZ.

 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie osobami

zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia na stanowiskach podanych poniżej, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane i przynależą do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa: kierownikiem budowy - posiadającym odpowiednie uprawnienia z doświadczeniem minimum 3 lat na stanowisku kierownika budowy. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował wymaganym potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.5. rozdziału

VIII SIWZ.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY.Wykonawca musi wykazać, że: Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opłaconej polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają łącznie warunek określony w pkt. 2.7.1 rozdziału VIII SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek określony w pkt. 2.7.2.rozdziału VIII SIWZ. będzie spełniony, jeżeli każdy z

Wykonawców wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności

cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem

zamówienia. Zamawiający dopuszcza sumowanie kwoty ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których

mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie

robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek

posiadania takich uprawnień informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków

finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego

zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy

 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego

potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione

nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń

Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na

raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków

udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie

społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -

wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego

miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o

udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w

którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy o zamówienie publiczne w przypadkach, gdy: Nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o zapis zawarty w rozdz. VII niniejszej SIWZ; Nastąpi zmiana osób wymienionych w umowie

zarówno po stronie Zamawiającego, w tym inspektorzy nadzoru, jak i po stronie Wykonawcy, w tym kierownik budowy/robót, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje określone w SIWZ; Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; Nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o zapis zawarty w rozdz. XV niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5lo.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta ul. B. Krzywoustego 6, 76- 200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 14:00, miejsce: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta ul.

B. Krzywoustego 6, 76- 200 Słupsk w sekretariacie szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone

na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
11 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
13 maja 2010
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
17 czerwca 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
11 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
13 maja 2010
Nazwa pliku:
Przedmiar
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
11 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
13 maja 2010
Nazwa pliku:
Projekt
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
11 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
13 maja 2010
Nazwa pliku:
Rysunek 1
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
11 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
13 maja 2010
Nazwa pliku:
Rysunek 2
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
11 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
13 maja 2010
Nazwa pliku:
Rysunek 3
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
11 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
13 maja 2010
Nazwa pliku:
Wybór najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Wojciech Gajewski - Dyrektor V LO
Data wytworzenia:
15 czerwca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
17 czerwca 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek