Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku

składanie ofert: 25.05.2010 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku - Wydział Administracyjny, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 25.05.2010 11:15 • Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 212

A.RZP.341-15/4/10

Gmina Miejska Słupsk

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk


o g ł a s z a


przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych


na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku


Oznaczenie zadania – Wspólny słownik Zamówień:

CPV - 30200000 – urządzenia komputerowe


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego

dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A i 1B do niniejszej SIWZ.

3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:

1) wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania

zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą zamawiającego, wykonawca zapewni:

a) odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia

otrzymania zgłoszenia emailem od zamawiającego, na własny koszt;

b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni

roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni

roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby zamawiającego;

c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia

odebrania wadliwego sprzętu z siedziby zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się

do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego parametrach

równoważnych z oferowanymi.

2) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia.

3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych.

4. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych

(CPV): 30200000 – urządzenia komputerowe.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zarówno ofert częściowych jak i ofert

wariantowych.

6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres

minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru.

8.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim

w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307

lub 309 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl.

9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

11. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej.

12. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

13. Termin wykonania zamówienia – 14 dni od dnia podpisania umowy.



10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

tych warunków:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie;

1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia;

1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie

zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).


Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu

dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa

w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.


    Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.


2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazywania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom.

12. Kryteria oceny ofert.

      Cena - 100%


  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryterium ceny brutto za realizację całego zamówienia.

  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia.

13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

14. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:

1) Mariola Spierewka-Spica - m.spierewka-spica@um.slupsk.pl

2) Sławomir Kowalczyk - s.kowalczyk@um.slupsk.pl

15. Ogłoszenie zostało opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń

i stronie internetowej Zamawiającego - Urzędu Miejskiego Słupsku.

16. Termin składania ofert: 25 maja 2010 roku do godz. 11.00 w siedzibie

Zamawiającego: Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303.
17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 maja 2010 roku o godz. 11.15

w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3, sala 212.






Słupsk, dnia, 14 maja 2010 roku


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
14 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
14 maja 2010
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
8 czerwca 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
14 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
14 maja 2010
Nazwa pliku:
Załącznik nr 5 - wzór umowy
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
14 maja 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
14 maja 2010
Nazwa pliku:
Wybór najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
7 czerwca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
8 czerwca 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek