Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, inwestycyjnego w wysokości 7.000.000 zł (słownie: siedem milionów złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Słupsk –

składanie ofert: 30.08.2010 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 123
otwarcie ofert: 30.08.2010 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 212



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Oficjalna nazwa: Gmina Miejska Słupsk

Adres pocztowy: Pl. Zwycięstwa 3, 76-00 Słupsk

E-mail: urzad@um.slupsk.pl Tel. 59 8488300 Faks: 59 8488321

Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): www.um.slupsk.pl


Osoby do kontaktów:

Tadeusz Szemryk t.szemryk@um.slupsk.pl

Andrzej Szewczuk a.szewczuk@um.slupsk.pl


Specyfikacje i dokumenty dodatkowe można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego


Oferty należy przesyłać na adres:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego


RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:

nie


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

OPIS


Rodzaj zamówienia oraz miejsca świadczenia

Usługi

Słupsk


Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego


Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, inwestycyjnego w wysokości 7.000.000 zł (słownie: siedem

milionów złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego

pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Słupsk – szkołyi przedszkola”w

następujących transzach:

w roku 2010 kwotę 3.320.000 zł (słownie: trzy miliony trzysta dwadzieścia tysięcy złotych)

w roku 2011 kwotę 2.540.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset czterdzieści tysięcy złotych)

w roku 2012 kwotę 1.140.000 zł (jeden milion sto czterdzieści tysięcy złotych).


Wspólny Słownik Zamówień (CPV)


Główny przedmiot 66113000

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

nie


IPodział na części:

nie


Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

nie



CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

Okres w miesiącach: 120 (od udzielenia zamówienia)


INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Wymagane wadia:

50000 PLN


Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich

przepisów je regulujących

1. Zgoda na karencję w spłacie raty do 31.03.2011 r. i odsetek od kredytu do dnia 31 grudnia 2010 r.

2. Zgoda na możliwość niewykorzystania całości lub części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia

dodatkowych kosztów.

3. Zgoda na możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych

kosztów.

4. Zobowiązanie do uruchomienia kredytu w następnym dniu po dniu zawarcia umowy.



WARUNKI UDZIAŁU

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub

handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia, o ile zezwolenie takie nie wynika z przepisów prawa.


Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych

standardów

(jeżeli dotyczy):


SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

nie


PROCEDURA

RODZAJ PROCEDURY

Otwarta

Ograniczona


KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena


Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

nie


INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZP 19/2010



Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Dokumenty odpłatne:

tak

Cena:

610.00 PLN


Warunki i sposób płatności: SIWZ w wersji papierowej oraz na CD-ROM.

SIWZ + załączniki Nr 1-5 w wersji papierowej + pozostałe załączniki w wersji CD-ROM - nieodpłatnie


Termin i miejsce składania ofert:

Data: 30/08/2010 Godzina: 11:00

Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 123



Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta)

Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)


Warunki otwarcia ofert

Data: 30/08/2010 Godzina: 11:15

Miejsce (jeżeli dotyczy):



INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW

WSPÓLNOTOWYCH:

nie


PROCEDURY ODWOŁAWCZE

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa



Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej

podstawę jego wniesienia.Urząd Zamówień Publicznych



Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych - Departament Odwołań

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa


05. Zaświadczenie o numerach identyfikacji NIP i REGON

06. Zaświadczenie Miejskiej Komisji Wyborczej

07. Raport_o_stanie_mienia_komunalnego_2007

07. Raport_o_stanie_mienia_komunalnego_2008

07. Raport o stanie mienia komunalnego 2009

08. Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok:

2007, 2008, 2009

09. Uchwała Rady Miejskiej o udzieleniu absolutorium

2007, 2009

10. Uchwała RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu za wykonanie budżetu

11. Uchwała Rady Miejskiej w sprawie przyjęcia WPI

12. Uchwała Rady Miejskiej w sprawie uchwalenia budżetu na 2010 r

13. Uchwała Rady Miejskiej w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego złotowego

14. Uchwała RIO w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu

15. Zaświadczenie US

16. Zaświadczenie ZUS

17-21,24. Sprawozdania

22. Statut Miasta Słupska


Dodano dnia 29 lipca 2010r.

Zmienia się treść pkt. 16.2 SIWZ, który przyjmuje brzmienie:

16.2. W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Bank udziela Kredytobiorcy kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 7.000.000 zł, (słownie: siedem milionów złotych), na zasadach określonych w niniejszej SIWZ, bez odrębnego wniosku kredytowego Kredytobiorcy. Uruchomienie kredytu następować będzie na podstawie dyspozycji płatniczych Kredytobiorcy wraz z załączonymi fakturami na rachunek Gminy Miejskiej Słupsk. Spłata kredytu nastąpi:

    • kapitał – w ratach miesięcznych w okresie od 31 marca 2011 r. do 31 sierpnia 2020 r.,

    • odsetki – w ratach miesięcznych w okresie od 31 grudnia 2010 r. do 31 sierpnia 2020 r.



Dodano dnia 9 sierpnia 2010r.

Dnia 4.08.2010r. wpłynęły następujące zapytania przetargowe:

Pyt 1. Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie "Oświadczenia o poddaniu się egzekucji"?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie "Oświadczenia o poddaniu się egzekucji".

Pyt. 2. Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika.



Dodano dnia 11 sierpnia 2010r.

Dnia 9.08.2010r. wpłynęły następujące zapytania przetargowe:



Pyt. 1. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy naliczaniu odsetek w okresie obsługi kredytu kalendarza odsetkowego: actual/365/366 ?

Odp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy naliczaniu odsetek w okresie obsługi kredytu kalendarza odsetkowego: actual/365/366,



Pyt. 2. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zastosowanie oprocentowania dla zadłużenia przeterminowanego według zasad Banku, którego oferta zostanie wybrana ?

Odp. Zamawiający podtrzymuje zapisy w SIWZ zgodnie z punktem 16.18: Niespłacenie w terminie kredytu lub jego części spowoduje, że od następnego dnia nie spłacona kwota staje się zadłużeniem przeterminowanym; oraz z punktem 16.19: Za każdy dzień utrzymywania się zadłużenia przeterminowanego pobierane są odsetki w wysokości ustawowej.



Pyt. 3. W jakim terminie Zamawiający powiadomi Bank o rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu ? (pkt. 4 ust. 4.9 SIWZ)

Odp. Zamawiający powiadomi Bank o rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu w terminie 7 dni przed zakończeniem roku budżetowego.


Pyt. 4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na kontrasygnatę Skarbnika na: wekslu, deklaracji wekslowej i oświadczeniu o poddaniu się egzekucji ?

Odp. Zamawiający wyrazi zgodę na kontrasygnatę Skarbnika na: wekslu, deklaracji wekslowej i oświadczeniu o poddaniu się egzekucji,



Pyt. 5. Czy Zamawiający posiada zobowiązania w postaci wykupu wierzytelności, leasingów lub inne wymagalne zobowiązania ?

Odp. Zamawiający nie posiada zobowiązań w postaci wykupu wierzytelności, leasingów, innych wymagalnych zobowiązań,



Pyt. 6. Czy Zamawiający udzielił poręczeń/gwarancji - jeśli tak to jakiemu podmiotowi, kwota i do kiedy obowiązuje poręczenie/gwarancja ?

Odp. Zamawiający udzielił następujących poręczeń/gwarancji Słupskiemu Towarzystwu Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.:

Kwota poręczenia

Data obowiązywania

1.582.000 PLN

2028 r.

1.800.000 PLN

2029 r.



Pyt. 7. Czy występuje zobowiązanie do dopłaty do kapitału spółki, w której Zamawiający posiada udziały ? Jeśli tak to w jakiej wysokości i w jakim terminie ?

Odp. Zgodnie z obowiązującym Wieloletnim Planem Inwestycyjnym na lata 2010 – 2013 ujęte są następujące zadania:


2011

2012

2013

Podwyższenie kapitału

zakładowego PARR S.A. w celu

dofinansowania budowy

Słupskiego Inkubatora

Technologicznego

1.000.000,-

-

-

Budowa budynków mieszkalnych

nr 5, 6 i 7 przy ul. Szafranka -

STBS

1.350.000,-

1.850.000,-

1.000.000,-


Pyt. 8. Czy Zamawiający posiada jakiekolwiek zobowiązania wynikające z umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym ?

Odp. Zamawiający nie posiada zobowiązań wynikających z umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym,


Pyt. 9. Czy Zamawiający posiada zobowiązania przejęte po podmiocie, dla którego był podmiotem założycielskim ?

Odp. Zamawiający nie posiada zobowiązań przejętych po podmiocie, dla którego był podmiotem założycielskim,


Pyt. 10. Czy Zamawiający będzie ubiegać się premię termomodernizacyjną na zadanie inwestycyjne objęte przedmiotowym przetargiem ?

Odp. Zamawiający nie będzie ubiegać się o premię termomodernizacyjną na zadanie inwestycyjne objęte przedmiotowym przetargiem,


Pyt. 11. Czy w budżecie na rok 2010 uwzględniono dochody w postaci dotacji na współfinansowanie projektów z UE ? Jeśli tak to w jakiej wysokości, z tytułu jakich i kiedy zawartych umów ?

Odp. W budżecie na rok 2010 uwzględniono dochody w postaci dotacji na współfinansowanie projektów z UE na następujące projekty:


Lp.

Nazwa projektu

Kwota współfinansowana z UE

Plan na dzień 30.06.2010r.

Data zawarcia umowy


1.


„BLIŻEJ PRACY”


88 794,00



24.10.2008r.


2.


„TACY SAMI”


6 585,00



01.04.2008r.

3.

„Centrum Organizacji Pozarządowych
i Ekonomii Społecznej”

360,00

01.04.2008r.


4.


„Młody kompetentny”


5 897,00



01.01.2009r.


5.

„Szkolenia dla niepełnosprawnych szansą na nowy zawód”

1 080,00

01.09.2008r.


6.



„Poszerzamy horyzonty”


177 442,00



06.05.2009r.


7.


„Europejskie Biuro Parnerstw II”


23 331,00



25.08.2009r.



8.

„Dłużej-Więcej-Lepiej-rozszerzenie oferty Przedszkola Promyczek-II edycja”

30 652,00

16.04.2009r.


9.


„Własna firma po 45 roku życia”


217 861,00



05.03.2010r.


10.

„Integracja społeczno-zawodowa mieszkańców po 45 roku życia z centrum Słupska”

11 394,00


10.05.2010r.


Pyt. 12. Jakie założenia przyjęto przy konstruowaniu prognozy dochodów na lata 2011-2020 ?

Odp. Bazą zmian jest plan budżetu na rok 2010. Wartości wskaźników oparto o prognozowany poziom inflacji, PKB lub wskaźnik stały. Posiłkowano się również analizą wykonania budżetów lat 2006 – 2009.


Szczegółowe informacje o finansowaniu deficytu budżetowego w latach 2010 -2018 dostępne są pod n/w linkiem:

finansowanie deficytu budżetowego



Pyt. 13.. Czy Zamawiający udostępni na Swojej stronie Internetowej prognozę długu na lata 2010-2020 oraz opinię RIO w sprawie projektu budżetu na rok 2010 ?

Odp. Zamawiający udostępnia:

prognozę długu

opinię RIO w sprawie projektu budżetu na 2010


Dodano dnia 13 sierpnia 2010r.

Dnia 10 sierpnia 2010r. wpłynęło następujące zapytanie przetargowe:

Pyt. Czy Gmina wyraża zgodę na wprowadzenie zapisu w umowie: "Z chwilą wypowiedzenia Umowy następuje wstrzymanie wypłaty środków kredytu i wyznaczenie nowego, uzgodnionego przez strony w formie pisemnej terminu spłaty zadłużenia. W przypadku nie wyznaczenia nowego terminu spłaty zadłużenia z chwilą wypowiedzenia Umowy, Kredytobiorca zobowiązuje się w okresie wypowiedzenia do całkowitej spłaty kredytu wraz z odsetkami przed upływem terminu wypowiedzenia. W przypadku niespłacenia zadłużenia w okresie wypowiedzenia staje się ono zadłużeniem przeterminowanym." ?

Odp.: Zamawiający zgadza się na wprowadzenie powyższego zapisu.


Dodano dnia 18 sierpnia 2010r.

Zamawiający jako załączniki do SIWZ publikuje:

1. Uchwałę nr 082/p213/K/V/10 składu orzekającego regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku z 10 sierpnia 2010r.

2. Prognozę łącznej kwoty długu na koniec roku budżetowego i lata następne wynikająca z planowanych i zaciągniętych zobowiązań Gminy Miejskiej Słupsk z dnia 13 listopada 2009r.


Dodano dnia 23 sierpnia 2010r.

Dnia 19 sierpnia 2010r. wpłynęło następujące zapytanie przetargowe:

Pyt. W związku z przygotowaniami do udziału w ogłoszonym przez Państwa przetargu, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedłożenie opinii RIO o możliwości spłaty kredytu w wysokości 7.000.000 PLN tj. wynikającej ze SIWZ.Przedstawiona opinia RIO o możliwości spłaty dotyczy tylko kwoty 3.320.000 PLN. W przypadku braku możliwości przedstawienia powyższej opinii prosimy o udzielenie odpowiedzi, czy Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie w SIWZ i umowie kredytowej warunku, iż uruchomienie transz kredytu w latach 2011 i 2012 w wysokości 2.540.000 PLN i 1.140.000 PLN nastąpi po przedłożeniu opinii RIO o możliwości spłaty kredytu w kwocie przypadającej do uruchomienia w poszczególnych latach tj. 2.540.000 PLN i 1.140.000 PLN ?

Odp. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę SIWZ poprzez dodanie punktu 16.25 o następującej treści:

"16.25. Uruchomienie transz kredytu w latach 2011 i 2012 w wysokości 2.540.000 PLN i 1.140.000 PLN nastąpi po przedłożeniu opinii RIO o możliwości spłaty kredytu w kwocie przypadającej do uruchomienia w poszczególnych latach tj. 2.540.000 PLN i 1.140.000 PLN."


Dodano dnia 24 sierpnia 2010r.

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 2 września 2010r. do godz. 11.00 oraz zmienia termin otwarcia ofert na dzień 2 września 2010r. godz. 11.15.







Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
19 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
24 sierpnia 2010
Informację zaktualizował:
Tadeusz Szemryk
Data aktualizacji:
9 września 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
19 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
24 sierpnia 2010
Nazwa pliku:
23. Opinie bankowe
Podmiot publikujący:
Wydział Księgowości
Informację wytworzył:
Andrzej Szewczuk
Data wytworzenia:
27 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
24 sierpnia 2010
Nazwa pliku:
Uchwała RIO
Podmiot publikujący:
Wydział Księgowości
Informację wytworzył:
Tadeusz Jeżowski - Przewodniczący Składu Orzekającego RIO
Data wytworzenia:
10 sierpnia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
24 sierpnia 2010
Nazwa pliku:
Prognoza długu
Podmiot publikujący:
Wydział Księgowości
Informację wytworzył:
Maciej Kobyliński - Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
13 listopada 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
24 sierpnia 2010
Nazwa pliku:
Rozstrzygnięcie przetargu
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
9 września 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
9 września 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek