Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.

składanie ofert: 12.11.2010 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 12.11.2010 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku (jednostki centralne, notebooki, monitory, stacje robocze, drukarki: atramentowe, laserowe, igłowe, skanery, switche, osprzęt)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wymagane certyfikaty dot. oferowanego sprzętu komputerowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer - jednostka centralna, komputer notebook..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 19 i 22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer LCD 24, komputer stacja robocza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka atramentowa A3, A4, Drukarka laserowa, drukarka igłowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner A3, A4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch 48 portów, switch 24 porty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablet graficzny, pendrive, klawiatura, mysz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Słupsk, dnia 05.11.2010 r.

ZMIANY DO OGŁOSZENIA I SIWZ NA:

Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku


I – Wprowadza się zminy do Ogłoszenia w pkt IV.4.4.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert :
12.11.2010r. godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
76-200 Słupsk, pok. 303.


II – Wprowadza się zmiany do SIWZ :

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
A
1. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 w sekretariacie
Wydziału Administracyjnego, pokój nr 303, do dnia 12 listopada 2010 r. do godz. 11:00.
W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za
termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

2. Wykonawca winien zamieścić ofertę w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą
zaadresowane na Zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenia:

Urząd Miejski

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

„Oferta – dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w

Słupsku”

oraz

„nie otwierać przed dniem 12 listopada 2010 roku, godz. 11.15”


B
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy Placu Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, w
sali 303 w dniu 12 listopada 2010 r. o godz. 11.15.

Załącznik Nr 1 do SIWZ - P akiet nr 1 (wykaz nr 1)
zmiana na:
16.System operacyjny
•Zainstalowany Microsoft® Windows® XP Professional SP3 PL lub nowszy (system operacyjny z
licencją,
sterowniki do wszystkich podzespołów zainstalowanych w komputerze) dostarczony przez
producenta komputera

Załącznik Nr 1 do SIWZ - Pakiet nr 2 wykaz nr 1
zmiana na:
1.Panel TN
•Wielkość minimum 18,9 cali
•Matowe pokrycie ekranu
•Jasność minimum 300 cd/m2
•Kontrast minimum 2000:1
•Minimalne kąty widzenia poziomy 160°, pionowy 160°
•Czas reakcji maksymalnie 5 ms
•Plamka maksymalnie 0,285x0,285 mm
•Liczba kolorów minimum 16,7 miliona
•Rozdzielczość minimum 1440x900 (WXGA+)


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
5 listopada 2010
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
24 listopada 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 1 wykaz nr 1
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr1 wykaz nr 2
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 2 wykaz nr 1
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 2 wykaz nr 2
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 3 wykaz nr 1
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 3 wykaz nr 2
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 4 wykaz nr 1
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 4 wykaz nr 2
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 4 wykaz nr 3
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 4 wykaz nr 4
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 5 wykaz nr 1
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 5 wykaz nr 2
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 6 wykaz nr 1
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 6 wykaz nr 2
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 7 wykaz nr 1
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 7 wykaz nr 2
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 7 wykaz nr 3
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 1 do SIWZ - pakiet nr 7 wykaz nr 4
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Zestawienie pakietów
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 października 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
5 listopada 2010
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
23 listopada 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
24 listopada 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek