Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

III nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż lokali mieszkalnych przy ul. Solskiego 17 w Słupsku

rozpoczęcie przetargu: 17.01.2011 10:00 • sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza III nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości (lokali mieszkalnych) położonej w Słupsku przy ul. Solskiego 17 stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk


1.Lokal mieszkalny Nr 16 o pow. użytkowej 54,50m2, położony na III piętrze w budynku przy ul. Solskiego 17 wraz z udziałem 317/10000 we własności części wspólnych budynku i w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu Nr 441/3 o powierzchni 514 m2 w obrębie 6, Kw. Nr 32875.

cena wywoławcza : 132.524,00zł w tym:

cena lokalu : 128.519,00 zł

cena udziału 317/10000 części w prawie użytkowania wieczystego

działki gruntu: 4.005,00zł

Wadium : 13.300,00zł

postąpienie: nie mniej niż 1.330,00zł


2.Lokal mieszkalny Nr 17 o pow. użytkowej 61,16m2, położony na III piętrze w budynku przy ul. Solskiego 17 wraz z udziałem 356/10000 we własności części wspólnych budynku i w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu Nr 441/3 o powierzchni 514 m2 w obrębie 6, Kw. Nr 32875.

cena wywoławcza : 148.676,00zł w tym:

cena lokalu : 144.180,00 zł

cena udziału 356/10000 części w prawie użytkowania wieczystego

działki gruntu: 4.498,00zł

Wadium : 14.900,00zł

postąpienie: nie mniej niż 1.490,00zł


Pierwsza opłata z tytułu nabycia prawa użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu dla wyżej wymienionych lokali mieszkalnych wynosi 25 % wartości udziału w gruncie. Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu wynosi 1% wartości nabytego udziału w gruncie plus podatek VAT i płatna jest z góry do dnia 31 marca każdego roku, począwszy od 2012roku. Opłaty roczne wnoszone są przez cały okres użytkowania wieczystego. Wysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego może być aktualizowana, nie częściej niż raz w roku. Czas trwania użytkowania wieczystego gruntu ustala się do dnia 25.10.2098roku.

Nieruchomość zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ”Mickiewicza”, położona jest na terenach o funkcji: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna (przystąpiono do zmiany planu „ Mickiewicza A”).

I nieograniczony przetarg ustny odbył się w dniu 15 marca 2010r.,

II nieograniczony przetarg ustny odbył się w dniu 29 lipca 2010r.

III przetarg odbędzie się 17 stycznia 2011 roku o godz.1000 w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku (II piętro).

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 12 stycznia 2011roku na konto: Gmina Miejska Słupsk .Wydział Finansowy. Referat Dochodów.

BANK Pekao S.A. – I O/ Słupsk 76124037701111000040681904

Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. Osobie która wygra przetarg a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej, wpłaconego wadium nie zwracamy.

Mieszkania będą udostępnione do oglądania w dniu 10 stycznia 2011r w godzinach od 13 30- do 1430 .

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 215 Urzędu Miejskiego lub tel. 598488410.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
1 grudnia 2010
Informację opublikował:
Grażyna Pastwa
Data publikacji:
7 grudnia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek