Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Usługi zarządzania nieruchomością stanowiącą własność Skarbu Państwa położoną w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1

składanie ofert: 22.12.2010 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 22.12.2010 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303

Ogłoszenie


Numer ogłoszenia w BZP: 405240 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zarządzania nieruchomością stanowiącą własność Skarbu Państwa położoną w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zarządzania nieruchomością stanowiącą własność Skarbu Państwa położoną w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług (o czasie trwania usługi co najmniej 12 miesięcy dla jednego odbiorcy - każda) polegających na zarządzaniu budynkami o powierzchni co najmniej 500 m² każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomości nadaną w trybie art.192 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz.651ze zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną o równowartości w złotych nie mniejszej niż 50 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz wszystkich zdarzeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dodano dnia 15 grudnia 2010r.

Wprowadza się następującą zmianę treści Załącznika Nr 1 do SIWZ w części:

Szczegółowy opis i zakres obsługi technicznej.

II. Zakres czynności.

Dotychczasowy zapis:

"Szczegółowy przedmiot specjalistycznych serwisów, wykonywanych na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zarządcę na jego koszt ze specjalistycznym podmiotem zewnętrznym.

Przedmiotem specjalistycznego serwisu, prowadzonego na koszt Zarządcy są następujące instalacje i urządzenia:"

przyjmuje brzmienie:

"Szczegółowy przedmiot specjalistycznych serwisów, wykonywanych na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zarządcę na koszt Zamawiającego ze specjalistycznym podmiotem zewnętrznym.

Przedmiotem specjalistycznego serwisu, prowadzonego na koszt Zamawiającego są następujące instalacje i urządzenia:".


Dodano dnia 16 grudnia 2010r.

Zamawiający zmienia treść pkt.XI.1 SIWZ, który przyjmuje brzmienie:

"1. Ofertę należy złożyć do Zamawiającego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
pokój nr 303 (dotyczy również ofert dostarczanych pocztą kurierską) lub przesłać na adres
Zamawiającego do dnia 22 grudnia 2010r. do godz. 11.00."


Dodano dnia 17 grudnia 2010r.

1. Zamawiający zmienia treść pkt. II Zakres czynności podpunkt 12 w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w części Szczegółowy opis i zakres zarządzania, który przyjmuje brzmienie:

"12. Rozliczanie przychodów z Nieruchomości oraz kontroli terminowości ich wpływu,

w tym z umów najmu a w szczególności :

a) bieżące naliczenie czynszów i opłat niezależnych od Zamawiającego,

b) prowadzenie ewidencji zaległości z tytułu czynszów i opłat,
c) informowanie najemców o skutkach wynikających z zalegania z uiszczaniem czynszów
i opłat niezależnych od Zamawiającego
d) występowanie do sądów z pozwami o zapłatę należności oraz o eksmisję z lokalu za zgodą
Zamaw8iającego
e) kierowanie wniosków do komornika o egzekucję długu i eksmisję z lokalu.”


2. Zamawiający zmienia treść pkt. II Zakres czynności, podpunkty: 2, 3, 4 i 5 w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w części Szczegółowy opis i zakres obsługi technicznej.
Dotychczasowy zapis podpunktów 2, 3, 4 i 5 otrzymuje brzmienie:

"2. Zapewnienie na koszt Zamawiającego :

- dostaw potrzebnych materiałów eksploatacyjnych do wykonania zadań umownych
w celu utrzymania sprawności technicznej i czystości budynku, instalacji i urządzeń
oraz monitorowanie cen i jakości dostarczanych materiałów,
- drobnych napraw elementów lub instalacji stanowiących wyposażenie budynku
np. drzwi, okna, armatura sanitarna, syfony, baterie, - wymiana przepalonych żarówek, uszkodzonych wyłączników, bezpieczników, zamków
drzwi, itp.
- kwartalna konserwacja urządzeń bezpośrednio wpływających na funkcjonowanie
nieruchomości drzwi wejściowych.”



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
2 grudnia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
22 grudnia 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
2 grudnia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
22 grudnia 2010
Nazwa pliku:
Unieważnienie postępowania
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 grudnia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
22 grudnia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek