Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konserwacja i bieżące utrzymanie w latach 2011-2012 urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska .

składanie ofert: 14.02.2011 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 14.02.2011 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 218

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie w latach 2011-2012 urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i bieżące utrzymanie w latach 2011-2012 urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska na następujących zadaniach: Zadanie nr 1: Stawy i cieki w Lasku Północnym Zadanie nr 2: Stawy przy ul. Parkowej Zadanie nr 3: Cieki przy ul. Pomorskiej Zadanie nr 4: Ciek przy ul. Strumykowej Zadanie nr 5: Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej Zadanie nr 6: Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej Zadanie nr 7: Ciek przy ul. Słonecznej - ul. Zielonej, Zadanie nr 8: Rów nr 12 przy ul. Spacerowej - ul. Leśnej, Zadanie nr 9: Stawy przy al. Brzozowej, Zadanie nr 10: Ciek przy ul. Łąkowej, Zadanie nr 11: Ciek przy ul. Słonecznej, Zadanie nr 12: Wielicka - rów na wylocie kolektora deszczowego, Zadanie nr 13: Rów przy ul Poniatowskiego Zadanie nr 14: Urządzenia w kompleksie polderów zalewowych rzeki Słupi Nr I, II i IV..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu usług utrzymania urządzeń wodno-melioracyjnych (dotyczących min.: odmulania rowów, budowy odcinkowych umocnień, konserwacji skarp), o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przeciętna miesięczna liczba zatrudnionych pracowników była nie mniejsza niż 5 osób.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy, które mogą dotyczyć: 1) terminów wykonania prac w ramach poszczególnych zadań w sytuacji wynikającej ze zmiany warunków atmosferycznych lub zmiany stanu wody na gruncie 2) rezygnacji z wykonania poszczególnych prac w ramach zadań, w przypadku braku potrzeby ich wykonania na skutek zaistnienia zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stawy i cieki w Lasku Północnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stawy i cieki w Lasku Północnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stawy przy ul. Parkowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stawy przy ul. Parkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cieki przy ul. Pomorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieki przy ul. Pomorskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ciek przy ul. Strumykowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciek przy ul. Strumykowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej. 90.31.51.00 - 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ciek przy ul. Słonecznej - ul. Zielonej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciek przy ul. Słonecznej - ul. Zielonej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rów nr 12 przy ul. Spacerowej - ul. Leśnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rów nr 12 przy ul. Spacerowej - ul. Leśnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stawy przy al. Brzozowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stawy przy al. Brzozowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ciek przy ul. Łąkowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciek przy ul. Łąkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ciek przy ul. Słonecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciek przy ul. Słonecznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wielicka - rów na wylocie kolektora deszczowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielicka - rów na wylocie kolektora deszczowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rów przy ul Poniatowskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rów przy ul Poniatowskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Urządzenia w kompleksie polderów zalewowych rzeki Słupi Nr I, II i IV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia w kompleksie polderów zalewowych rzeki Słupi Nr I, II i IV..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
25 marca 2011
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik nr 1-1a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 2-2a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 3-3a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 4-4a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załączbuk Nr 5-5a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 6-6a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 7-7A
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 8-8a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 9--9a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 11-11a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 12-12a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 13-13a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 14-14a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik Nr 16
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Załacznik nr 10-10a
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
4 lutego 2011
Nazwa pliku:
Rozstrzygnięcie przetargu
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 lutego 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 lutego 2011
Nazwa pliku:
Dodatkowa informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 marca 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
14 marca 2011
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
25 marca 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
25 marca 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek