Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku

składanie ofert: 17.10.2011 9:00 • Urząd Miejski w Słupsku - Wydział Administracyjny, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 17.10.2011 9:15 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk - Wydział Administracyjny sala 212

Słupsk: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W SŁUPSKU
Numer ogłoszenia: 262581 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W SŁUPSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez sprzedaż w sieci publicznych całodobowych stacji paliwowych: 1) etyliny bezołowiowej Pb 95 - szacunkowa ilość zakupu w trakcie trwania umowy - 10.000 litrów 2) oleju napędowego - szacunkowa ilość zakupu w trakcie trwania umowy - 10.000 litrów z odbiorem przez samochody Zamawiającego na stacjach Wykonawcy, zlokalizowanych w odległości nie większej niż 250 km od siebie, rozmieszczonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Słupska (w granicach administracyjnych miasta musi znajdować się przynajmniej jedna stacja Wykonawcy). 2.Paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą odpowiadać obowiązującym przepisom, a w szczególności być zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 nr 221 poz. 1441). 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliw płynnych w przypadku wystąpienia mniejszego zapotrzebowania wynikającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w czasie trwania umowy. 4.Zakupy paliw płynnych winny odbywać się w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart płatniczych. Wykonawca winien bezpłatnie wydać karty uprawniające do tankowania dla każdego samochodu oddzielnie wg numeru rejestracyjnego. Karty płatnicze powinny być dodatkowo zaopatrzone w kod PIN. Wykonawca wydaje karty płatnicze w ilości sztuk wskazanej przez Zamawiającego zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga, aby do każdej faktury sprzedaży wystawionej po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, była załączana specyfikacja sprzedaży zawierająca: 1) datę i godzinę sprzedaży, 2) rodzaj pobranego paliwa, 3) numer rejestracyjny pojazdu, 4) dzienną cenę sprzedaży paliwa, 5) imię i nazwisko oraz podpis kierowcy. Termin płatności faktur ustala się na 21 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Numer rachunku bankowego Wykonawcy wskazany zostanie na fakturze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie później niż na dzień składania ofert posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz.U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: a/ dysponowanie ogólnokrajową siecią całodobowych publicznych stacji paliw płynnych zaopatrzonych w paliwa będące przedmiotem zamówienia, zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w odległości nie większej niż 250 km od siebie, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Słupska (w granicach administracyjnych miasta musi znajdować się przynajmniej jedna stacja Wykonawcy). b/ umożliwienie zakupów paliw płynnych w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart płatniczych; karty płatnicze winny uprawniać do tankowania każdego samochodu oddzielnie wg numeru rejestracyjnego i dodatkowo powinny być zaopatrzone w kod PIN.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie o dysponowaniu ogólnokrajową siecią całodobowych publicznych stacji paliw płynnych zaopatrzonych w paliwa będące przedmiotem zamówienia, zlokalizowanych w odległości nie większej niż 250 km od siebie, rozmieszczonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Słupska (w granicach administracyjnych miasta musi znajdować się przynajmniej jedna stacja Wykonawcy) - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 2.oświadczenie o umożliwieniu zakupów paliw płynnych w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart płatniczych zaopatrzonych w kod PIN, uprawniających do tankowania każdego samochodu oddzielnie wg numeru rejestracyjnego - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Upust - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te miany są korzystne dla Zamawiającego, 2)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Administracyjny - Referat Zamówień Publicznych (302 i 302A) Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Administracyjny - pokój 303 Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
5 października 2011
Informację zaktualizował:
Agnieszka Klimczak
Data aktualizacji:
20 października 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
5 października 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 2 do SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
5 października 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 3
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
5 października 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 4 do SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
5 października 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 6 SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
5 października 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 5 do SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
5 października 2011
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
5 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
6 października 2011
Nazwa pliku:
Wyjaśnienie Nr 1 do SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
12 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
12 października 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
12 października 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
12 października 2011
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
20 października 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
20 października 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek