Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Wykonanie usług edukacyjnych zaplanowanych w projekcie „Dziecko najlepsza inwestycja – indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3”

składanie ofert: 15.12.2011 9:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 15.12.2011 9:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 012



Słupsk: Wykonanie usług edukacyjnych zaplanowanych w projekcie Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3.
Numer ogłoszenia: 404928 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych zaplanowanych w projekcie Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług edukacyjnych zaplanowanych w projekcie Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże i udokumentuje posiadanie kwalifikacji do prowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. Nr 50, poz. 400).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe kierunkowe do oferowanej części edukacyjnej 2. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w danej części edukacyjnej. 3. posiada stopień awansu zawodowego - co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku 76-200 Słupsk Plac Zwycięstwa 3 pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku 76-200 Słupsk Plac Zwycięstwa 3 pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia terapeutyczne mające na celu stymulowanie i usprawnianie rozwoju funkcji psychomotorycznej, a w szczególności usprawnianie funkcji językowych, pisania i czytania, usprawniania pamięci i koncentracji uwagi, usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia o charakterze korygujaco - wyrównawczym, mają na celu kształtowanie umiejętności logicznego i pamięciowego liczenia, rozwiązywania problemów matematycznych, czytania ze zrozumieniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia mają na celu usprawnianie narządów mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej i gramatycznej wypowiedzi. Przewiduje się pracę w grupach oraz indywidualnie z uczniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci i nauka nowych umiejętności społecznych. Jako forme pracy przewiduje się warsztaty uczące postaw, wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikanie przemocy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest korygowanie istniejących zaburzeń statyki ciała, wykształcenie nawyku poprawnej postawy ciała. Przewiduje się pracę w zespołach oraz indywidualnie z uczniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest usprawnianie istniejących dysfunkcji umożliwiające osiąganie sukcesów w szkole na miarę swoich możliwości, wzmacnianie poczucia własnej wartości i wiary we własne siły. Przewiduje sie pracę w zespołach oraz indywidualnie z uczniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest rozwijanie zainteresowań i zamiłowań uczniów, samodoskonalenie, rozwój kompetencji kluczowych matematyczno-przyrodniczych i kulturalno-społecznych, wzrost motywacji do podejmowania twórczych zadań i kształcenie w uczniach świadomości ich wpływu na zmiany otaczającej rzeczywistości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
30 listopada 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
6 marca 2012
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
30 listopada 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2012
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
5 grudnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2012
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzio z dnia 5.12.2011r.
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
7 grudnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 marca 2012
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
23 grudnia 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
6 marca 2012
Nazwa pliku:
Uzupełnienie do zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
2 marca 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
6 marca 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek