Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa oprogramowania komputerowego i sprzętu audiowizualnego dla słupskich szkół podstawowych zaplanowanych w projekcie „Dziecko najlepsza inwestycja – indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3”

składanie ofert: 16.01.2012 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 16.01.2012 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 212


Słupsk: Dostawa oprogramowania i sprzętu audiowizualnego dla słupskich szkół podstawowych zgodnie z projektem Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3.

Numer ogłoszenia: 344167 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania i sprzętu audiowizualnego dla słupskich szkół podstawowych zgodnie z projektem Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania i sprzętu audiowizualnego dla słupskich szkół podstawowych zgodnie z projektem Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie oprogramowania komputerowego o wartości brutto co najmniej 100.000 zł każde (dotyczy Pakietu Nr 1) i co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu audiowizualnego o wartości brutto, co najmniej 50.000 zł każde (dotyczy Pakietu nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie komputerowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 rodzajów edukacyjnego oprogramowania komputerowego przeznaczonego dla dzieci w klasach 1-3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt audiowizualny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamery do zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne i literacko-dziennikarskie. Tablice interaktywne dotykowe. Projektory multimedialne technologia LCD. Notebooki 15,6. Ekran do zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
22 grudnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 grudnia 2011
Informację zaktualizował:
Tadeusz Szemryk
Data aktualizacji:
23 stycznia 2012
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
22 grudnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 grudnia 2011
Nazwa pliku:
Zmiany SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 grudnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 grudnia 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia w BZP
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
29 grudnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 stycznia 2012
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi z 11.01.2012r.
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
11 stycznia 2012
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
11 stycznia 2012
Nazwa pliku:
Unieważnienie postępowania
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
20 stycznia 2012
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
23 stycznia 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek