Posiedzenia: Komisja Rewizyjna, kadencja 2014-2018 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018

12 lutego 2016, 9:00
piątek
sala 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3

Proponowany porządek obrad:

1. Sprawy regulaminowe.

2. Rozpatrzenie skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie nadzoru nad sprawowaniem opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i chorymi psychicznie, a także przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie zastępczej.

3. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w kwestii sprzedaży działki i w związku z tym pozbawieniem drogi koniecznej.

4. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie zamontowania przezroczystych i nieprzezroczystych ekranów dźwiękowych wzdłuż ul. Rejtana.

5. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska na działalność Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie nieprzyznania lokalu na Biuro Poselskie.

6. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie przestrzegania procedury wyłonienia dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych im. Inżynierów Polskich w Słupsku.

7. Informacja z przebiegu kontroli w zakresie prawidłowej realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dydaktycznych przez Zastępcę Dyrektora wykonującego zadania Dyrektora Szkoły w ramach zastępstw.

8. Informacja z przebiegu kontroli w zakresie obiegu korespondencji (zewnętrznej i wewnętrznej) w Urzędzie Miejskim w Słupsku.

9. Informacja z przebiegu kontroli w zakresie realizacji zobowiązań miasta Słupska z tytułu mienia komunalnego będącego w zarządzaniu PGM Spółka z o.o. w Słupsku.

10. Rozpatrzenie wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Nr XXVIII/401/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 września 2008 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Fabryczna” w Słupsku, złożonego przez Orange Polska S.A. w Warszawie.

11. Sprawy bieżące.


Obecność członków Komisji na posiedzeniu:

  1. Robert Danielkiewicz -
  2. Bogusław Dobkowski +
  3. Krzysztof Kido +
  4. Robert Kujawski +
  5. Jan Lange +
  6. Tomasz Lesiak -
  7. Jadwiga Stec +
Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Komisji
Data wytworzenia:
5 lutego 2016
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
15 lutego 2016

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek