Posiedzenia: Komisja Rewizyjna, kadencja 2014-2018 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018

17 marca 2017, 9:00
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3

Proponowany porządek obrad:

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w zakresie obiegu korespondencji (zewnętrznej i wewnętrznej ) w Urzędzie Miejskim w Słupsku.

  3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie ustalania cen na odpłatne korzystanie z mienia komunalnego – budynków szkolnych i szkolnych hal sportowych oddanych w trwały zarząd dyrektorom szkół.

  4. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy udostępnienia informacji publicznej w postaci ekspertyzy z zakresu interpretacji prawa podatkowego przy korzystaniu przez podmioty gospodarcze z pomocy publicznej w ramach działalności na terenie Słupskiej Strefy Ekonomicznej.

  5. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niedopełnienia obowiązków nadzoru nad podległymi jednostkami, naruszenia przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w konsekwencji działania na szkodę miasta.

  6. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie przekazywania w ramach dostępu do informacji publicznej nierzetelnej i nieprawdziwej informacji.

  7. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nierozpatrzenia w ustawowym terminie petycji w sprawie likwidacji strefy płatnego parkowania w Słupsku.

  8. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy przeprosin za niezgodną z prawem działalność na szkodę skarżącego przez Biuro Prawne Urzędu Miejskiego w Słupsku.

  9. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w związku z niezgodnym z prawem wyborem Rady Nadzorczej jednoosobowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością „Trzy Fale” w Słupsku.

  10. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niezgodnego z prawem wykonywania obowiązków jakie spoczywają na Prezydencie, jako organie nadzoru nad stowarzyszeniami sportowymi.

  11. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska na niezgodne z prawem działania w zakresie udostępnienia informacji publicznej (naruszenia wymaganych prawem terminów udzielania odpowiedzi, niewłaściwego wyłączenia danych osobowych pytającego przy zamieszczaniu informacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz udzielania niepełnych bądź cząstkowych lub niezgodnych ze stanem faktycznym odpowiedzi.

  12. Sprawy bieżące.


Obecność członków Komisji na posiedzeniu:

  1. Robert Danielkiewicz +
  2. Bogusław Dobkowski +
  3. Robert Kujawski -
  4. Jan Lange -
  5. Tomasz Lesiak +
  6. Jadwiga Stec +
  7. Aldona Żurawska +




Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Komisji
Data wytworzenia:
14 marca 2017
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
20 marca 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek