Posiedzenia: Komisja Rewizyjna, kadencja 2014-2018 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018

19 maja 2017, 9:00
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl.Zwycięstwa 3

Proponowany porządek obrad:

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie odmowy przyznania dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

  3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy przeprosin za niezgodną z prawem działalność na szkodę skarżącego przez Biuro Prawne Urzędu Miejskiego w Słupsku.

  4. Zapoznanie się ze skargą na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niedopełnienia obowiązków i działania na szkodę interesu publicznego.

  5. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie naruszenia ustawy o dostępie do informacji publicznej polegającego na nieudostępnieniu dokumentacji Spółki z o.o. Agencja Promocji Regionalnej „Ziemia Słupska”.

  6. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieudostępnienia w ustawowym terminie informacji publicznej dotyczącej pełnego spisu stowarzyszeń prowadzących działalność gospodarczą i jednocześnie użytkujących mienie komunalne.

  7. Wybór kandydata na Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku.

  8. Sprawy bieżące.


Obecność członków Komisji na posiedzeniu:

  1. Robert Danielkiewicz -
  2. Bogusław Dobkowski +
  3. Daniel Jursza +
  4. Robert Kujawski +
  5. Jan Lange +
  6. Tomasz Lesiak +
  7. Jadwiga Stec +
  8. Aldona Żurawska +



Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Jadwiga Stec
Data wytworzenia:
15 maja 2017
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
22 maja 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek