Posiedzenia: Komisja Rewizyjna, kadencja 2014-2018 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018

13 października 2017, 9:00
piątek
sala nr 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl.Zwycięstwa 3

Proponowany porządek obrad:

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie naruszenia praworządności oraz interesów Skarżącego przez uniemożliwienie nabycia prawa wieczystego użytkowania gruntu i własności budynków położonych w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów.

  3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niedopełnienia obowiązków nadzoru nad podległą jednostką – Słupskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji.

  4. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niedopełnienia obowiązków nadzoru nad podległą jednostką poprzez niewdrożenie systemu elektronicznej administracji publicznej ePUAP w Słupskim Ośrodku Sportu i Rekreacji.

  5. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieudzielenia odpowiedzi w ustawowym terminie na wniosek z 26 czerwca 2017 r. dotyczący pojazdu parkującego przed ratuszem.

  6. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie poświadczenia nieprawdy w piśmie z dnia 11 lipca 2017 r. znak:ZRP-I.074.1.2017 oraz odmowy rozpatrzenia wniosku z 19.06.17 r. o wydanie opinii prawnej w zakresie właściwej kwalifikacji formy prowadzenia działalności gospodarczej przez Fundację Indygo.

  7. Rozpoznanie skargi na Dyrektora Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji dotyczącą działania na szkodę interesu publicznego poprzez bezprawne ustalenie nieracjonalnie wysokiej odpłatności za udostępnienie miejskich kortów tenisowych dla rozgrywek Słupskiej Ligii Tenisowej – imprezy pod patronatem Prezydenta Miasta Słupska.

  8. Rozpoznanie skargi Słupskiego Klubu Tenisa Ziemnego na działalność Dyrektora SOSiR na nienależyte wykonywanie obowiązków w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym i działanie na szkodę interesu publicznego.

  9. Sprawy bieżące.

Obecność członków Komisji na posiedzeniu:

  1. Robert Danielkiewicz -
  2. Bogusław Dobkowski +
  3. Daniel Jursza +
  4. Robert Kujawski +
  5. Jan Lange +
  6. Tomasz Lesiak +
  7. Jadwiga Stec +
  8. Aldona Żurawska +

Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Jadwiga Stec
Data wytworzenia:
6 października 2017
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
20 października 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek