Posiedzenia: Komisja Rewizyjna, kadencja 2014-2018 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018

18 czerwca 2018, 9:00
poniedziałek
sala nr 117 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Proponowany porządek obrad:

1. Sprawy regulaminowe.

2. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieprawidłowo wyznaczonego miejsca parkingowego na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Wyspiańskiego.

3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie braku interwencji dotyczącej budowy wjazdu na budowę bez wymaganych prawem pozwoleń przez realizujących inwestycję w postaci marketu „Biedronka” w Słupsku.

4. Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie odmowy przyznania dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego.

5. Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie niewłaściwego wykonywania obowiązków.

6. Rozpoznanie skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku w zakresie nieprawidłowości w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót zduńskich w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk.

7. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w związku z przewlekłością postępowania w sprawie publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej petycji złożonej w dniu 8 maja br. dotyczącej nie zamykania jedynego słupskiego basenu na okres letni.

8. Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w związku z przekroczeniem uprawnień służbowych, przewlekłością postępowania administracyjnego oraz świadomym działaniem na szkodę członków Słupskiego Klubu Tenisa Ziemnego.

9 Rozpoznanie skargi na działalność Dyrektora Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w związku z bezprawnymi działaniami w zakresie określenia wysokości odpłatności za mienie komunalne oddane w zarząd SOSiR oraz bezzasadnego zawyżania kosztów opłaty za korzystanie z miejskich obiektów sportowych.


10.Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w zakresie dochodów, wydatków, kosztów i przepływów finansowych z cmentarzy od momentu włączenia Zarządu Cmentarzy Komunalnych w struktury Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.

11.Przyjęcie protokołu zespołu kontrolnego z przeprowadzonej kontroli w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Słupsku w zakresie gospodarowania środkami finansowymi, przestrzegania prawa pracy oraz realizacji projektów zewnętrznych.

12. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w I półroczu 2018 roku.

13. Sprawy bieżące.

Obecność członków Komisji:

  1. Robert Danielkiewicz +
  2. Bogusław Dobkowski +
  3. Daniel Jursza +
  4. Robert Kujawski -
  5. Jan Lange +
  6. Tomasz Lesiak +
  7. Jadwiga Stec +
  8. Aldona Żurawska +



Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej RM Jadwiga Stec
Data wytworzenia:
12 czerwca 2018
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
12 lipca 2018

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek