Posiedzenia: Komisja Rewizyjna, kadencja 2014-2018 - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Posiedzenia: Komisja Rewizyjna
kadencja 2014-2018

17 września 2018, 9:00
poniedziałek
sala nr 117 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Proponowany porządek obrad:

1. Sprawy regulaminowe.

2. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nienależytego wykonania Uchwały Nr XLVI/630/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie ustanowienia roku 2018 w mieście Słupsku rokiem obchodów 100-lecia Odzyskania Niepodległości przez Polskę oraz uzyskania praw wyborczych kobiet.

3. Rozpoznanie skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółki z o.o. w Słupsku w zakresie nierozpatrzenia w terminie skargi złożonej 5 lipca 2018 r. na działalność administratora wspólnoty mieszkaniowej.

4. Rozpoznanie skargi na bezczynność Urzędu Miejskiego w Słupsku – Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie rozliczenia za przechowywanie i złomowanie pojazdów zatrzymanych w trybie administracyjnym za okres od 15 września 2009 roku do 24 kwietnia 2012 r.

5. Rozpoznanie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie zatajenia prawdy oraz celowego wprowadzenia w błąd członków Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku celem uzyskania dla siebie korzystnego rozstrzygnięcia w sprawie nieprawidłowości związanych z pomocą publiczną udzielaną stowarzyszeniem będących równocześnie przedsiębiorcami przez podległą jednostkę tj. Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji.

6. Rozpatrzenie wniosku o kontrolę działalności Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.

7. Zapoznanie się z pismami: w sprawie podatku gruntowego oraz w sprawie wadliwego operatu geodezyjnego.

8. Przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli w zakresie dochodów, wydatków, kosztów i przepływów finansowych z cmentarzy od momentu włączenia Zarządu Cmentarzy Komunalnych w struktury Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.

9. Sprawy bieżące.

Obecność członków Komisji:

  1. Robert Danielkiewicz +
  2. Bogusław Dobkowski +
  3. Daniel Jursza +
  4. Robert Kujawski -
  5. Jan Lange +
  6. Tomasz Lesiak +
  7. Jadwiga Stec +
  8. Aldona Żurawska +
Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej RM Jadwiga Stec
Data wytworzenia:
10 września 2018
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
25 września 2018

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek