XXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
25 kwietnia 2012, 10:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku
podjętych na sesji w dniu 29 lutego 2012 roku (stan na dzień 12 kwietnia 2012 r.). -
Informacja Prezydenta Miasta Słupska z realizacji 2011 r. uchwały Nr VIII/86/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2007 r. w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska w latach 2007-2011 oraz uchwały Nr XII/161/99 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 1999 r. w sprawie przyjęcia „Strategii mieszkaniowej miasta Słupska na lata 2000-2014”
-
Zapoznanie się z oceną zasobów pomocy społecznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku za 2011 rok.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk nr 22/9),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XX/283/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2012 (druk nr 22/7),
-
w sprawie określenia szczegółowych warunków umarzania w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w rodzinnej lub instytucjonalnej pieczy zastępczej (druk nr 22/1),
-
w sprawie przyjęcia 3 letniego Miejskiego programu wspierania rodziny i rozwoju pieczy zastępczej dla Miasta Słupska na lata 2012-2014 (druk nr 22/2),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/253/2012 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 lutego 2012r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania (druk nr 22/6),
-
w sprawie ustalenia wspólnych zasad realizacji projektu „Invest In Pomerania” z Miastem Gdynia i Miastem Sopot, Pomorską Specjalną Strefą Ekonomiczną Sp. z o.o., Pomorską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Gdańską Agencją Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o. i Agencją Rozwoju Pomorza S.A. (druk nr 22/11),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk nr 22/12),
-
w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Słupska na lata 2012-2029 (druk nr 22/13),
-
w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 10 w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 10 (druk nr 22/5),
-
w sprawie odstąpienia od obowiązku przetargowego wydzierżawienia nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy Jana Kilińskiego 38, stanowiącej własność Miasta Słupsk (druk nr 22/10),
-
w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomników przyrody – jednostronnej alei drzew z gatunku buk zwyczajny, znajdującej się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 38, drzewa z gatunku buk zwyczajny, znajdującego się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 39 i drzewa z gatunku buk zwyczajny, znajdującego się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 40 (druk nr 22/3),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Pomorska-A” w Słupsku (druk nr 22/4),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 22/8).
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 18 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 18 kwietnia 2012