Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 marca 2013, 10:00
sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

Przed rozpoczęciem sesji nastąpi wręczenie medalu „Za Zasługi dla Miasta Słupska” Zespołowi Szkół Budowlanych im. Inżynierów Polskich oraz Panu Mieczysławowi Gawrysiowi.

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 22 i 30 stycznia 2013 r. (stan na dzień 11 marca 2013 r.).

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niewykonania uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999 – 2011 (stan na dzień 22 lutego 2013 r.).

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w 2012 r. (stan na dzień 27 lutego 2013 r.).

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku za 2012 rok.

  7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta o zastosowanych ulgach w spłacie należności za okres od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012 roku z działalności Komisji przy Prezydencie Miasta Słupska oraz sprawozdanie zbiorcze z komisji działających w podległych jednostkach.

  8. Sprawozdanie z realizacji uchwały Nr XVIII/243/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 stycznia 2012 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2012 rok.

  9. Podjęcie uchwał:

    1. w sprawie wstąpienia Macieja Maraszkiewicza na miejsce radnego, którego mandat wygasł (druk nr 34/21),

    2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2013 rok (druk nr 34/19),

    3. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2013 rok (druk nr 34/18),

    4. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2013-2029 (druk nr 34/23),

    5. w sprawie przekazania środków finansowych na Wojewódzki Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej województwa pomorskiego z przeznaczeniem na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (druk nr 34/5),

    6. w sprawie wyrażenia woli zabezpieczenia w budżetach Miasta Słupska na lata 2014-2016 środków finansowych na promocję miasta poprzez udział słupskich drużyn w meczach najwyższej klasy rozgrywkowej (druk nr 34/8),

    7. w sprawie uchwalenia aktualizacji wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu „Wodociągi Słupsk” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku, na okres od 01.07.2013 roku do 30.06.2016 roku (druk nr 34/10),

    8. w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska (druk nr 34/1),

    9. w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody - drzewa z gatunku lipa drobnolistna, znajdującego się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 69W (druk nr 34/2),

    10. w sprawie zmiany uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości zamieszkałej (druk nr 34/20),

    11. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Lelewela” na działce nr 687 przy ul. Klonowej w Słupsku (druk nr 34/7),

    12. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Przemysłowa Południe” w Słupsku (druk nr 34/16),

    13. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Jagiellońska” w Słupsku (druk nr 34/17),

    14. w sprawie likwidacji Miejskiego Ośrodka Doradztwa Metodycznego w Słupsku przy ulicy Marii Zaborowskiej 2 (druk nr 34/3),

    15. w sprawie likwidacji IX Liceum Ogólnokształcącego w Słupsku przy ulicy Partyzantów 24 (druk nr 34/4),

    16. w sprawie nadania statutu Słupskiego Ośrodka Kultury (druk nr 34/9),

    17. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania (druk nr 34/11),

    18. w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/732/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 stycznia 2010 r. w sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń Słupskiego Ośrodka Sportu
      i Rekreacji, sposobu ustalania opłat za korzystanie z nich oraz powierzenia Prezydentowi Miasta Słupska uprawnienia do stanowienia o ich wysokości (druk nr 34/13),

    19. w sprawie określenia zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, szczegółowych zasad udzielania i rozmiaru obniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze, przyznawania zwolnień od obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli szkół niewymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela, nauczycieli prowadzących kształcenie w formie zaocznej, nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin, pedagogów, psychologów, logopedów, doradców zawodowych prowadzących zajęcia związane z wyborem kierunku kształcenia i zawodu w celu wspomagania uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych oraz zasad zaliczania do wymiaru godzin poszczególnych zajęć w formie zaocznej, w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk (druk nr 34/14),

    20. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w formie aportu Rejonowemu Zarządowi Inwestycji w Słupsku Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Banacha 15, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 334/7 w obrębie 9 (druk nr 34/12),

    21. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu udzielonej bonifikaty (druk nr 34/15),

    22. w sprawie uchylenia uchwały Nr XXIX/336/96 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 18 grudnia 1996 roku w sprawie zasad sprzedaży i zakazu używania materiałów pirotechnicznych w miejscach publicznych na terenie Miasta Słupska (druk nr 34/6).

    23. w sprawie ponownego rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 34/22).

10. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku.

11. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

12. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
Data wytworzenia:
20 marca 2013
Informację opublikował:
Krystyna Kniaź
Data publikacji:
20 marca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek