Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

X sesja Rady Miejskiej

29 kwietnia 2015, 9:00
s. 211

Porządek obrad

Porządek obrad:

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  3. Sprawozdanie z realizacji w 2014 r. Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych
    w Mieście na lata 2010 - 2018.

  4. Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka w 2014 r.

  5. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach
    w dniach 4 i 25 lutego 2015 r. (stan na dzień 14 kwietnia 2015 r.)

  6. Podjęcie uchwał:

  1. w sprawie nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Słupska. (druk nr 10/2),

  2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 10/17),

  3. w sprawie likwidacji wydzielonego rachunku dochodów przedszkoli prowadzonych przez Miasto Słupsk. (druk nr 10/18),

  4. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 10/19),

  5. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 10/22),

  6. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2015 - 2030. (druk nr 10/23),

  7. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Rady Miejskiej w Słupsku nr XLII/608/13 z dnia 27 listopada 2013 r. w sprawie stawek podatku od nieruchomości. (druk nr 10/9),

  8. w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku. (druk 10/6),


  1. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. (druk nr 10/8),

  2. w sprawie uchylenia Uchwały Nr XXVII/298/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie ustalenia kryteriów i zasad odpłatności za korzystanie z mieszkań chronionych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk. (druk nr 10/7),

  3. w sprawie zmiany Uchwały Nr XX/294/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca
    2012 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska. (druk nr 10/4),

  4. w sprawie zmiany Uchwały Nr XVI/209/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie przyjęcia „Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska w latach 2012 – 2016”. (druk nr 10/5),

  5. w sprawie przyznania w 2015 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska. (druk nr 10/16),

  6. w sprawie przystąpienia do zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Owocowa” w Słupsku. (druk nr 10/13),

  7. w sprawie zniesienia ochrony prawnej drzewa uznanego za pomnik przyrody rosnącego
    w granicach administracyjnych miasta Słupska. (druk nr 10/3),

  8. w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 19 w Słupsku przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4.(druk nr 10/1),

  9. w sprawie utworzenia Liceum Plastycznego wchodzącego w skład Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku przy ul. Karola Szymanowskiego 5. (druk nr 10/11),

  10. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska. (druk nr 10/14),

  11. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska. (druk nr 10/15),

  12. w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska. (druk nr 10/12),

  13. w sprawie odwołania Skarbnika Miasta Słupska. (druk nr 10/10),

  14. Rezolucja skierowana do Ministra Środowiska oraz Wojewody Pomorskiego w sprawie lokalizacji na terenie Słupsk-Redzikowo Amerykańskiej Tarczy Antyrakietowej .

  15. Rezolucja skierowana do Prezydenta RP, Parlamentarzystów RP, Prezesa Rady Ministrów, Ministra Obrony Narodowej, w sprawie lokalizacji na terenie Słupsk-Redzikowo Amerykańskiej Tarczy Antyrakietowej.

7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

Przewodnicząca

Rady Miejskiej w Słupsku

Beata Chrzanowska


Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
22 kwietnia 2015
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
22 kwietnia 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek