XXIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
30 marca 2016, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie o zastosowanych ulgach w spłacie należności za okres od 1 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015 roku z działalności Komisji przy Prezydencie Miasta Słupska oraz sprawozdanie zbiorcze z działalności Komisji przy Prezydencie Miasta Słupska i Komisji działających w podległych jednostkach organizacyjnych Miasta.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2015 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał niewykonanych Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999-2015 (stan na dzień 11.03.2016 r.).
-
Aktualizacja informacji o miejskich jednostkach organizacyjnych, które zgłosiły zapotrzebowanie na organizację prac wykonywanych przez skazanych w 2016 r., w związku z wnioskiem o organizację tych prac złożonym przez Młodzieżowy Dom Kultury w dniu 10.03.2016 r.
-
Podjęcie uchwał:
1) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 23/21),
2) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 23/15),
3) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 23/16),
4) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2016-2029
(druk nr 23/18),
5) w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (druk nr 23/22),
6) w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu „Wodociągi Słupsk” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku, na okres od 01.07.2016 roku do 30.06.2019 roku (druk nr 23/8),
7) w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska i gospodarkę wodną (druk nr 23/5),
8) w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na wsparcie branż chronionych, zanikających i preferowanych na wskazanym obszarze w centrum miasta Słupska (druk nr 23/12),
9) w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na wsparcie rozwoju nowoczesnych technologii, innowacji i działalności badawczo-rozwojowej na terenie miasta Słupska (druk nr 23/13),
10) w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na tworzenie nowych miejsc pracy na terenie miasta Słupska (druk nr 23/14),
11) w sprawie wydania opinii o lokalizacji kasyna gry w budynku położonym w Słupsku przy ulicy Kaszubskiej 18 (druk nr 23/6),
12) w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2016 roku (druk nr 23/20),
13) w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu pn. „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” (druk nr 23/19),
14) w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Słupska (druk nr 23/17),
15) w sprawie ustalenia odpłatności za pobyt w Słupskim Ośrodku Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (druk nr 23/3),
16) w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Północ” w Słupsku (druk nr 23/9),
17) w sprawie likwidacji jednostki budżetowej o nazwie „Biuro Urbanistyczne Miasta Słupska” (druk nr 23/7),
18) w sprawie zmiany siedziby Filii nr 7 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku oraz dokonania zmiany w statucie Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku (druk nr 23/2),
19) w sprawie zmiany uchwały Nr LXI/795/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2014 r. w sprawie ustalenia sieci publicznych szkół podstawowych w Słupsku prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 23/4),
20) w sprawie utworzenia Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Słupsku z siedzibą przy ul. Marii Zaborowskiej 2 (druk nr 23/11),
21) w sprawie zmiany uchwały Nr XV/158/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 września 2015 r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom, drogom wewnętrznym i innym obiektom miejskim w Słupsku (druk nr 23/1).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji zobowiązań Miasta Słupska z tytułu mienia komunalnego będącego w zarządzaniu PGM Spółka z o.o. w Słupsku.
-
Przyjęcie wniosku Komisji Rewizyjnej o odstąpienie od kontroli w zakresie prawidłowej realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dydaktycznych przez zastępcę dyrektora wykonującego zadania dyrektora szkoły w ramach zastępstw.
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 23 marca 2016
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 23 marca 2016