Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 czerwca 2018, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 28 marca 2018 r. (stan na dzień 11 czerwca 2018 r.)

  3. Podjęcie uchwał:

    1. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2017 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2017 (druk nr 53/17),

    2. w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2017 rok (druk nr 53/11),

    3. w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 53/12),

    4. w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Miasta Słupska, szczegółowości projektu budżetu oraz rodzaju materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (druk nr 53/21),

    5. w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Słupski program na rzecz przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego” (druk nr 53/20),

    6. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 53/29),

    7. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Pomorskiego z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu kolekcji srebrnych i platerowych sztućców z kolekcji słupskiego kolekcjonera na rzecz Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku (druk nr 53/18),

    8. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 53/30),

    9. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 53/31),

    10. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 53/32),

    11. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2018-2033 (druk nr 53/33),

    12. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 53/34),

    13. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 53/35),

    14. w sprawie ustalenia wynagrodzenia Prezydenta Miasta Słupska Roberta Biedronia (druk nr 53/36),

    15. w sprawie wyrażenia woli współpracy Miasta Słupska i Samorządu Województwa Pomorskiego w zakresie realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Regionalny Program Polityki Zdrowotnej szczepienia przeciw pneumokokom dla osób 65 + z grupy ryzyka” w 2018 roku (druk nr 53/19),

    16. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r. (druk nr 53/1),

    17. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych (druk nr 53/8),

    18. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Owocowa B” w Słupsku (druk nr 53/13),

    19. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Portowa Wschód” w Słupsku (druk nr 53/14),

    20. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kołobrzeska B” w Słupsku (druk nr 53/22),

    21. w sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń szkół i placówek oświatowych, prowadzonych przez Miasto Słupsk, sposobu ustalania cen i opłat za korzystanie z nich oraz powierzenia Prezydentowi Miasta Słupska uprawnienia do stanowienia o ich wysokości (druk nr 53/2),

    22. w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk (druk nr 53/5),

    23. w sprawie utworzenia Sportowej Szkoły Podstawowej w Słupsku przy ulicy Marii Zaborowskiej 2 (druk nr 53/6),

    24. w sprawie utworzenia Zespołu Szkół Sportowych w Słupsku przy ulicy Marii Zaborowskiej 2 (druk nr 53/7),

    25. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „Słupskiego Centrum Usług Wspólnych” oraz nadania jej statutu (druk nr 53/10),

    26. w sprawie zmiany uchwały nr LXI/797/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2014 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów będących stałymi mieszkańcami Miasta Słupska w ramach Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży Miasta Słupska pod nazwą: Stypendium Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 53/16),

    27. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobu mienia komunalnego udziałów w prawie współwłasności nieruchomości gruntowej (druk nr 53/3),

    28. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobu mienia komunalnego nieruchomości stanowiącej lokal mieszkalny (druk nr 53/4),

    29. w sprawie projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie Miasta Słupska (druk nr 53/23),

    30. w sprawie zmiany Uchwały Nr XV/158/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 września 2015 r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom, drogom wewnętrznym i innym obiektom miejskim w Słupsku (druk nr 53/9).

  1. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 53/24).

  2. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 53/25).

  3. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku (druk nr 53/26).

  4. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 53/27).

  5. Rozpatrzenie skargi na działalność Dyrektora Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (druk nr 53/28).

  6. Przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z działalności w I półroczu 2018 r.

  7. Interpelacje i wnioski radnych.

Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
20 czerwca 2018
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
20 czerwca 2018

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek