II sesja Rady Miejskiej w Słupsku
28 listopada 2018, 13:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach 8 i 31 sierpnia 2018 r. (stan na dzień 9 listopada 2018 r.).
-
Podjęcie uchwał:
2) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 2/2);
3) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 2/3);
4) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 2/4);
5) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 2/5);
6) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2018-2033 (druk nr 2/6);
7) w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 2/7);
8) w sprawie stawek podatku od środków transportowych (druk nr 2/8);
9) w sprawie zmiany uchwały Nr XII/100/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 maja 2015 r. w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, terminów i sposobu zgłaszania kandydatur na członków Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 2/9);
10) w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2019 rok (druk nr 2/10);
11) w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania stypendiów dla osób zajmujących się twórczością artystyczną i upowszechnianiem kultury (druk nr 2/11);
12) w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Bolesława Chrobrego (druk nr 2/12);
13) w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o dofinansowanie i realizację projektu pn. „Strategia rozwoju elektromobilności dla Miasta Słupska na lata 2019-2035” w ramach programu priorytetowego „GEPARD II – transport niskoemisyjny. Część 2) Strategia rozwoju elektromobilności” (druk nr 2/13);
14) w sprawie zmiany uchwały Nr VI/36/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 4 lutego 2015 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości zamieszkałej oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 2/14);
15) w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk od Powiatu Słupskiego zadania publicznego z zakresu ochrony zdrowia (druk nr 2/15);
16) w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk od Powiatu Bytowskiego zadania publicznego z zakresu ochrony zdrowia (druk nr 2/16).
Lista obecności radnych na sesji:
Kamil BIERKA +
Tadeusz BOBROWSKI +
Beata CHRZANOWSKA +
Kazimierz CZYŻ +
Bogusław DOBKOWSKI +
Wojciech GAJEWSKI +
Łukasz JAWORSKI +
Ryszard KRUK +
Jan LANGE +
Małgorzata LENART +
Wojciech LEWENSTAM +
Anna MROWIŃSKA -
Andrzej OBECNY +
Anna ROŻEK +
Paweł SKOWROŃSKI +
Piotr SKOWROŃSKI +
Renata STEC +
Jacek SZARAN +
Paweł SZEWCZYK +
Adam TREDER +
Artur WISZNIEWSKI +
Aldona ŻURAWSKA +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 23 listopada 2018
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 29 listopada 2018