Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

V sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 lutego 2019, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

Porządek obrad:

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Ślubowanie radnej Bożeny Hołowienko oraz radnej Mirosławy Sagun-Lewandowskiej.

  3. Sprawozdanie z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku oraz informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego Miasta Słupska w 2018 roku.

  4. Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa Miasta Słupska w zakresie ochrony przeciwpożarowej w 2018 roku.

  5. Sprawozdanie Komendanta z działalności Straży Miejskiej w Słupsku za rok 2018.

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach 7, 21 i 28 listopada 2018 r. (wg stanu na dzień 12 lutego 2019 r.).

  7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.

  8. Raport Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2018 rok.

  9. Podjęcie uchwał:

    1. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 5/6);

    2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 5/7);

    3. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 5/8);

    4. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 5/9);

    5. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2019-2033 (druk nr 5/13);

    6. w sprawie ustalenia odpłatności za pobyt w Słupskim Ośrodku Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (druk nr 5/12);

    7. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2019 rok (druk nr 5/10);

    8. w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku i wyboru w jej skład przedstawicieli wyłonionych przez Radę Miejską w Słupsku (druk nr 5/2);

    9. w sprawie określenia wysokości i warunków udzielenia bonifikaty od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska (druk nr 5/20);

    10. w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 5/4);

    11. w sprawie przyznania w 2019 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 5/3);

    12. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Grottgera 13" w Słupsku (druk nr 5/14);

    13. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Centrum-Południe D” w Słupsku (druk nr 5/11);

    14. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dworzec” w Słupsku (druk nr 5/19);

    15. w sprawie wyboru delegata do reprezentowania Miasta Słupska w Zgromadzeniu Ogólnym Związku Miast Polskich (druk nr 5/17);

    16. w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 5/1);

    17. w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 5/15);

    18. w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 5/16).

  1. Rozpatrzenie skargi na działalność Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 5/18).

  2. Interpelacje i zapytania radnych:

    - złożenie,

    - odczytanie.

  3. Sprawy bieżące.


    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +


Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
20 lutego 2019
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
28 lutego 2019

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek