Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXVIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

24 lutego 2021, 9:00
zdalny tryb obradowania / transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje RM online"

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku oraz informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego Miasta Słupska w 2020 roku.

  3. Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa Miasta Słupska w 2020 roku w zakresie ochrony przeciwpożarowej.

  4. Sprawozdanie Komendanta z działalności Straży Miejskiej w Słupsku za rok 2020.

  5. Raport Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2020 rok.

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.

  7. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o:

    1. zgłoszonych żądaniach, dotyczących roszczeń odszkodowawczych powstałych na skutek uchwalenia bądź zmiany miejscowego planu, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 r.,

    2. wydanych decyzjach ustalających opłatę w związku ze zbyciem nieruchomości, której wartość wzrosła wskutek uchwalenia miejscowego planu bądź jego zmiany, o których mowa w art. 36 ust. 4 i art. 37 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 r.

  1. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 25 listopada 2020 r. (wg stanu na dzień 12 lutego 2021 r.).

  2. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania w 2021 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków (druk nr 28/5).

  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 28/10).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 28/11).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 28/12).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2021-2040 (druk 28/15).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji jednostki budżetowej – Słupskiego Ośrodka Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (druk nr 28/13).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2021 rok (druk nr 28/9).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kniaziewicza B” w Słupsku (druk nr 28/3).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Jodłowa” w Słupsku (druk nr 28/4).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru przekształcenia Sportowej Szkoły Podstawowej w Słupsku wchodzącej w skład Zespołu Szkół Sportowych z siedzibą przy ul. Marii Zaborowskiej 2 w Słupsku w Szkołę Podstawową nr 16 z Oddziałami Sportowymi w Słupsku (druk nr 28/1).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (rondu) w Słupsku (druk nr 28/2).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy parkowi w Słupsku (druk nr 28/14).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody (druk nr 28/6).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i cięć technicznych drzewa będącego pomnikiem przyrody (druk nr 28/7).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 28/8).

  17. Interpelacje i zapytania radnych.

  18. Sprawy bieżące.


    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku
Data wytworzenia:
17 lutego 2021
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
25 lutego 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek