Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XLV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 kwietnia 2022, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska za 2021 rok z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Słupsku na lata 2019-2025+ ze szczególnym uwzględnieniem obszaru rewitalizacji – Polityka Społeczna SŁUPSK 2025+.

  3. Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka w 2021 roku.

  4. Sprawozdanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku za 2021 rok z realizacji Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2021-2023.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska za 2021 rok z realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2021-2025.

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2021 rok.

  7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 17 i 26 stycznia 2022 r. (wg stanu na 13 kwietnia 2022 r.).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2022 rok oraz zmiany treści Uchwały Nr XXXIX/602/21 z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2022 rok (druk nr 45/8).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2022-2037 (druk nr 45/9).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Słupska (druk nr 45/5).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Kępice w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 45/6).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Branżowej Szkoły II stopnia nr 3 w Słupsku z siedzibą przy ul. Jana Sobieskiego 3 i włączenia jej do Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Słupsku przy ul. Jana Sobieskiego 3 (druk nr 45/7).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli zawarcia porozumienia w sprawie współpracy jednostek samorządu terytorialnego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka służącej realizacji zadań w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (druk nr 45/2).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr LXI/787/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2014 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego „Westerplatte-Hubalczyków” i „Górna” w Słupsku (druk nr 45/1).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 29 marca 2022 r. (druk nr 45/3).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji zawierającej żądanie zmiany treści uchwały Nr LVIII/781/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 września 2018 r. w sprawie zasad wnoszenia obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej (druk nr 45/4).

  17. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji zadania – węzeł transportowy – realizacja oraz wydatki związane
    z inżynierem kontraktu.

  18. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji zadania „Przebudowa ulicy Piłsudskiego w Słupsku” - projekt, realizacja, rozliczenie.

  19. Interpelacje i zapytania radnych.

  20. Sprawy bieżące.


    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA -

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2022
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
27 kwietnia 2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek