Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

25 października 2023, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad



  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Raport Prezydenta Miasta Słupska za lata 2021-2022 z wykonania Programu ochrony środowiska dla Miasta Słupska na lata 2021-2024 z perspektywą na lata 2025-2028.

  3. Raport Prezydenta Miasta Słupska za lata 2021 – 2022 z wykonania Planu adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Słupska.

  4. Informacje podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych.

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok (druk nr 64/8)

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040 (druk nr 64/13).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Miasta Słupska (druk nr 64/2).

  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXIX/468/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 marca 2021 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska zmienionej uchwałą Nr XLIX/718/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 września 2022 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/468/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 marca 2021 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska (druk nr 64/1).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem jest Miasto Słupsk udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 64/9).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego Miasta Słupska „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028 (druk nr 64/3).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania pomocy w formie świadczenia pieniężnego w postaci zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028 (druk nr 64/4).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na pomoc w formie posiłku, świadczenia pieniężnego w postaci zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności oraz świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028 (druk nr 64/5).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2024 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku (druk nr 64/6).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LVI/812/23 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2023 roku. (druk nr 64/12).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości Miasta Słupska (druk nr 64/7).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr LIV/788/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 stycznia 2023 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska (druk nr 64/10).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego miasta Słupska (druk nr 64/11).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu partnerskiego w ramach działania 5.8.”Edukacja ogólna i zawodowa w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej „współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (druk nr 64/14).

  19. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli wpływów i wydatków z "Funduszu kapslowego" za lata 2018-2022.

  20. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli wynajmu sal gimnastycznych w szkołach dla podmiotów zewnętrznych.

  21. Interpelacje i zapytania radnych.

  22. Sprawy bieżące.


Lista obecności radnych na sesji:

Tadeusz BOBROWSKI +

Beata CHRZANOWSKA +

Kazimierz CZYŻ +

Bogusław DOBKOWSKI +

Wojciech GAJEWSKI +

Bożena HOŁOWIENKO +

Łukasz JAWORSKI +

Ryszard KRUK +

Jan LANGE +

Małgorzata LENART +

Wojciech LEWENSTAM +

Anna MROWIŃSKA +

Anna ROŻEK +

Mirosława SAGUN -

Paweł SKOWROŃSKI +

Piotr SKOWROŃSKI +

Renata STEC +

Jacek SZARAN +

Paweł SZEWCZYK +

Adam TREDER -

Artur WISZNIEWSKI -

Aldona ŻURAWSKA +
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
25 października 2023
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
18 października 2023
Informację zaktualizował:
Bożena Dacko
Data aktualizacji:
25 października 2023

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek