Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 lutego 2008, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
  3. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniach 19 i 31 grudnia 2007 r. (stan na dzień 14 lutego 2008 r.).
  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwały Nr VI/62/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 stycznia 2007 roku w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień i Przemocy w Rodzinie na 2007 rok.
  5. Sprawozdanie Komendanta Miejskiego Policji z działalności w 2007 roku.
  6. Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa ochrony przeciwpożarowej oraz o zagrożeniach pożarowych Miasta Słupska.
  7. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 20/13),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu termomodernizacyjnego (druk Nr 20/14),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 20/15),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 20/16),
    • w sprawie zatwierdzenia rocznego planu finansowego funduszu celowego Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym (druk nr 20/1),
    • o zmianie uchwały Nr XXIII/208/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska (druk nr 20/12),
    • w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 20/11),
    • w sprawie zatwierdzenia zmian organizacyjnych w Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 20/4),
    • w sprawie zatwierdzenia zmian Statutu Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 20/5),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Podgrodzie II” w Słupsku (druk nr 20/2),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kościuszki” w Słupsku (druk nr 20/3),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 7, część działki nr 454/5 o powierzchni 95m2, położonej przy ulicy Wiatracznej w Słupsku (druk nr 20/6),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 10, działka nr 339/7 o powierzchni 19m2, położonej przy ulicy M. Zaborowskiej w Słupsku (druk nr 20/7),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 7, działka nr 213 o powierzchni 19m2, położonej przy ulicy Grunwaldzkiej w Słupsku (druk nr 20/8),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 17, część działki nr 6/44 o powierzchni 2500m2 położonej przy ulicy Kniaziewicza 23-27 w Słupsku (druk nr 20/9),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 3, część działki nr 69/47 o powierzchni 305m2 położonej przy ulicy Strumykowej 11 w Słupsku (druk nr 20/10).
  8. Rozpatrzenie wezwania pana Tadeusza Pacholskiego do usunięcia przez Radę Miejską naruszenia prawa w uzasadnieniu uchwały Nr XVII/224/07 z dnia 28 listopada 2007 roku w sprawie rozpatrzenia skargi pana Tadeusza Pacholskiego na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w przedmiocie rozliczenia indywidualnych kosztów centralnego ogrzewania we wspólnotach mieszkaniowych.
  9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  10. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek