Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
77232Przedszkole Miejskie nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w SłupskuARTYKUŁY SPOŻYWCZE - SPOŻYWKAFIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PAWEŁ DREWICZ SŁUPSK319,05 zł31.12.202031.12.2020
14.01.2021
FV/20/3
77231Przedszkole Miejskie nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w SłupskuARTYKUŁY SPOŻYWCZE - SPOŻYWKAFIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PAWEŁ DREWICZ SŁUPSK207,80 zł31.12.202031.12.2020
14.01.2021
FVKLN/20/5
77230Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup materiałów do drobnych remontówFIMAL512,95 zł31.12.202031.12.2020F085991/20/12-05
77229Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup sprzętu do utrzymania czystości w szkoleFIMAL338,30 zł31.12.202031.12.2020F085986/20/12-05
77228Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup materiałów do drobnych remontówCastorama1 259,02 zł31.12.202031.12.202073778/8057/2020
77227Przedszkole Miejskie "Kolorowy Wiatraczek"nr 15 w Słupskukorpus 5.5 kg
karkówka b/k 6.80kg
udziec z indyka b/s-b/k 22kg
wołowina b/k-7,70kg
łopatka b/k-3,70kg
schab b/k 3,03 kg
Hurtownia Drobiu i Mięsa M. Igliński584,60 zł31.12.202031.12.202022976
77226Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup materiałów do drobnych remontówOBI85,99 zł31.12.202031.12.2020FV/12012240645
77225Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup materiałów do drobnych remontówCastorama1 753,02 zł31.12.202031.12.202073567/8057/2020
77224Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup kameryABIT500,00 zł31.12.202031.12.202023/12/2020
77223Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuPrzegląd i konserwacja systemu alarmowegoABIT183,27 zł31.12.202031.12.202031/12/2020
77222Przedszkole Miejskie nr 25 "Kubuś Puchatek" w SłupskuARTYKUŁY SPOŻYWCZEHurtownia drobiu i mięsa Marek Igliński374,43 zł31.12.202031.12.2020
14.01.2021
22975
77221Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychENERGIA ELEKTRYCZNATAURON525,25 zł31.12.202031.12.2020
14.02.2020
O/S1/0007741/20
77220Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychODPADY KOMUNALNEPGK145,83 zł31.12.202031.12.2020
14.01.2020
12/2019/01305
77219Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychUSŁUGI POCZTOWEPOCZTA POLSKA132,60 zł31.12.202031.12.2020
28.01.2020
41691P1219SFAKAMC
77218Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychODPADY MEDYCZNEMEDICUS64,80 zł31.12.202031.12.2020
14.01.2020
97/12/2019
77217Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychENERGIA CIEPLNAENGIE5 989,46 zł31.12.202031.12.2020
15.01.2020
12162/19
77216Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychUSŁUGI INFORMATYCZNEMIX2000330,00 zł31.12.202031.12.2020
14.01.2020
18/2019
77215Zespół Placówek Oświatowych w Słupskuusługi pocztowePoczta Polska S.A ul. Krasickiego 1 42-500 Będzin146,10 zł30.12.202030.12.2020
21.01.2021
F 45568P1220SFAKAMC
77214Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupskumontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na parkingu i boisku od strony szkołyZakład Usług Ogólnobudowlanych Krzysztof Batóg1 230,00 zł30.12.202030.12.202061/V/2020
77213Szkoła Podstawowa nr 9 im. kmdra por. Stanisława Hryniewieckiego w Słupskuzakup pomocy dydaktycznychMAD MAX SEBASTIAN MALEK510,00 zł30.12.202030.12.2020
31.12.2020
F/1/000778

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek