Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6945dot. możliwości zlecenia Wykonawcy świadczenia usługi prawnej poza siedzibą ZamawiającegoKancelaria Radcy Prawnego Renata Czarneckawartość umowy nie ulega zmianie2.04.20202.04.2020
31.12.2020
Aneks nr 1 do umowy nr 3/BRM/2019 z 30.12.2019
6944Za fakturę: 114/20 dot. usługi teletechnicznejDK BHP ul. Słoneczna 16 F 76-200 Słupsk12 960,00 zł1.04.20201.04.2020
15.04.2020
AT-RA-II-2600.6.77.2020
6943Zakup - rękawiczki nitryloweDAKAR Sp. z o.o. Słupsk77,76 zł31.03.202031.03.2020
14.04.2020
BiZK.IV.3222.26.2020
6942Zakup termometrów bezrtęciowychJeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. Słupsk126,00 zł31.03.202031.03.2020BiZK-IV.3222.35.2020
6941uszycie 10 000 sztuk maseczek ochronnych bawełnianych, wielokrotnego użytku.PPH Elehant Man Spółka Jawna Słupsk40 000,00 zł31.03.202031.03.2020
6.04.2020
Umowa nr 12/BiZK/2020
6940Drukowanie ulotek informacyjnychP.P.U BOXPOL Sp. z o.o. Słupsk3 440,00 zł30.03.202030.03.2020BiZK-VI.3222.34.2020
6939Wykonanie (produkcja) przyłbic ochronnych.Miniowe Formy 3d Konrad Wołyński Słupsk30 750,00 zł30.03.202030.03.2020
6.04.2020
11/BiZK/2020
6938Zakup 20 opakowań rękawiczek nitrylowychDK BHP ul. Słoneczna 16 F 76-200 Słupsk756,00 zł28.03.202028.03.2020
11.04.2020
AT-RA-II-2600.6.76.2020
6937Zakup środków czystościDK BHP Sp.j. Słupsk308,48 zł27.03.202027.03.2020
10.04.2020
BiZK-IV.3222.37.2020
6936Zakup gogli - 10 sztDK BHP Sp.j. Słupsk900,00 zł27.03.202027.03.2020
10.04.2020
BiZK-VI.3222.33.2020
6935zakup odkurzacza piorącego i dwóch parownicJMK Serwis i Sprzedaż Urządzeń Czyszczących , ul Przemysłowa 34, 76-200 Słupsk4 776,64 zł26.03.202026.03.2020
13.04.2020
AT-RA-II-2600.6.74.2020
6934Zakup termometrów - 6 sztApteka "Dom Leków" Słupsk120,00 zł26.03.202026.03.2020BiZK-VI.3222.32.2020
6933Zakup płynów do dezynfekcjiDK BHP Sp.j. Słupsk950,40 zł26.03.202026.03.2020
9.04.2020
BiZK-VI.3222.31.2020
6932Wykładzina podłogowa PCVKOMFORT Słupsk4 667,62 zł26.03.202026.03.2020AT.RAT.2600.6.75.2020
693119 szt. dozowników do mydła, 60 szt. ćwierćwałków, 2 klejeMarket OBI ul. Szczecińska 8, 76-251 Kobylnica2 012,20 zł25.03.202025.03.2020
10.04.2020
AT-RA-II-2600.6.73.2020
6930Udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie zakupu zasilacza awaryjnego 20kVA na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku.Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku40 000,00 zł25.03.202025.03.2020
30.06.2020
7/FB/2020
6929Udzielenie dotacji celowej na realizację zadania pn. "Rozbudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku".Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku1 301 000,00 zł25.03.202025.03.2020
31.12.2020
1/FB/2020
6928Udostępnienie pomieszczeń wraz z wyposażeniem w Centrum Lekkoatletycznym im. Ryszarda Kisieniewicza w Słupsku, na potrzeby zapewnienia miejsca kwarantanny zbiorowej na terenie miasta Słupska.Słupski Osrodek Sportu i Rekreacji25.03.202030.03.2020Porozumienie
6927Zakup 83 szt. legitymacji służbowych.PAP-COM Ryszard Kaczmarek ul. Boczna 22, 95-100 Zgierz705,50 zł24.03.202024.03.2020
7.04.2020
AT-RA-II-2600.6.70.2020
6926Zakup 200 szt. legitymacji słuzbowychPPU BOXPOL Sp. z o.o. ul. Wiejska 28, 76-200 Słupsk1 180,00 zł24.03.202017.03.2020
9.04.2020
AT-RA-II-2600.6.71.2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek