Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4623zakup filiżanek ze spodkami, dzbanuszka do mleka, szklanek, łyżeczek, talerzyków i dzbanków do wodyMarket Best Słupsk Gospodarstwo Domowe, Słupsk, ul. Bałtycka320,00 zł7.12.20177.12.2017
29.12.2017
ORM-IV.2600.5.2017
4622Zakup trzech tabletów multimedialnych na nagrody w konkursie plastycznym.Media Expert Słupsk1 947,00 zł6.12.20176.12.2017
22.12.2017
E-X.36.2017.ED
4621Fotel obrotowyCentrum Krzeseł, ul. Ostródzka 53, 03-289 Warszawa1 200,00 zł6.12.20176.12.2017
29.12.2017
ORM-IV.2600.3.2017
4620Dwudniowe szkolenie dla kadry kierowniczej UM w Słupsku z zakresu kultury organizacyjnej jako narzędzia kształtowania zachowań i postaw pracowników UM w Słupsku.Sagres Coaching Szkolenia i Doradztwo joanna Fabisiak, ul. Orzechowa 12, Osielsk7 000,00 zł5.12.20175.12.2017
6.12.2017
81/2017
4619Roboty uzupełniające powtarzające się do Umowy podstawowej nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017 r. w zakresie zgodnym z protokołem konieczności nr 2/B z dnia 20.11.2017.Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut w Słupsku, ul. Lutosławskiego 4/1225 349,09 zł5.12.20175.12.2017Aneks nr 2 do Umowy nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017
4618Zakup środków czystości.SIMBHP Sp.j.770,00 zł4.12.20174.12.2017
15.12.2017
OU-2600-6.54.2017
4617Wykonanie operatów szacunkowych określenia wartości lokali mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi oraz gruntemAgencja Nieruchomości "Rezydencja" - Elżbieta Wiśniewska2 500,00 zł1.12.20176.12.2017
12.12.2017
1/PoM/2017
4616wykonywanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacjidane osobowe wyłączone6 000,00 zł1.12.20171.12.2017
31.12.2017
umowa zlecenie z dnia 1.12.2017
4615Roboty uzupełniające powtarzające się do Umowy podstawowej nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017 r. w zakresie zgodnym z protokołem konieczności nr 1/B z dnia 03.11.2017.Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut w Słupsku, ul. Lutosławskiego 4/12.6 130,41 zł30.11.201730.11.2017ANEKS nr 1 do Umowy nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017
4614Usunięcie awarii poprzez udrożnienie rury kanalizacyjnej WC dla niepełnosprawnych w budynku Małego Ratusza przy Placu Zwycięstwa 1 w Słupsku.Zakład Instalatorstwa Sanitarnego INSTON Marian Trojanowski - Słupsk246,00 zł brutto29.11.201729.11.2017
30.11.2017
OU-RZU.IV.2600.11/2017
4613Udzielenie dotacji celowej na zakup agregatu prądotwórczego, czterech pomp szlamowych, pilarki ratowniczej i motopompy pływajacej Niagara dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w SlupskuKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej141 000,0028.11.201728.11.2017
31.12.2017
135/FB/2017
4612Aneks nr 2 - roboty uzupełniające do zadania pn. "Renowacja budynków Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 3 i nr 1" część 1 - Renowacja elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
do Umowy nr RZP 68/2017 z dnia 24.08.2017 r.
SIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA w Słupsku, ul. Poznańska 53.89 393,84 zł27.11.201727.11.2017
22.12.2017
ANEKS nr 2 do Umowy nr RZP.68/2017 z dnia 24.08.2017
4611Porozumienie dot. zmiany terminu realizacji zadania pn. "Renowacja budynków Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 3 i nr 1" część 1 - Renowacja elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
do Umowy nr RZP 68/2017 z dnia 24.08.2017 r.
SIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA w Słupsku, ul. Poznańska 53.zmiana terminu zakończenia robót do 22.12.2017 r.27.11.201727.11.2017
22.12.2017
Porozumienie
4610Spot reklamowy - komunikat dot. naboru członków do Komitetu RewitalizacjiRadio Koszalin S.A., ul. Piłsudskiego 41, 75-502 Koszalin651,90 zł24.11.201724.11.2017
1.12.2017
ZF-IV.042.39.2017
4609Nagranie i emisja komunikatu radiowegoCentralna Agencja Reklamowa Sp. z o.o., ul. Kozia 2, 25-514 Kielce332,10 zł24.11.201724.11.2017
1.12.2017
ZF-IV.042.38.2017
4608Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa przyłącza światłowodowego pomiędzy serwerownią UM Słupsk a serwerownią Straży Miejskiej ul. Jaracza 5 wraz z siecią strukturalną w obiekcie przy ul. Jaracza.SYSTEMY Dawid Krętkowski, 76-200 Słupsk.22 998,00 zł24.11.201724.11.2017
23.12.2017
RZP.79.2017
4607Ogłoszenie prasowePolska Press Sp. z o.o., ul. Domaniewskiego 45, 02-672 Warszawa260,53 zł23.11.201723.11.2017
18.12.2017
ZF-II.2601.4.2017
4606Opracowanie wartościowania stanowisk pracy dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.JKM S.C. K.Pawłowski, J.Wieczorek, ul. Łopuszańska 53/58a, 02-232 Warszawa40 590,00 zł23.11.201723.10.2017
23.12.2017
ZK/1/2017
4605Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników, odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zmówień na tablice rejestracyjne, przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.Alko Zakład Produkcyjno - UsługowyZmiana wartości umowy w poszczególnych latach 2017 r. - 96.000,00 zł, 2018 r. - 108.999,43 zł22.11.201722.11.2017
31.12.2018
Aneks Nr 1 do Umowy RZP.70/21016 z dnia 15.12.2017 r
4604Zaprojektowanie, dostarczenie, montaż i uruchomienie Systemu Zewnętrznego Oświetlenia Ratusza w Słupsku - etap I. Zadanie realizowane w ramach inwestycji pn. "Renowacja Ratusza Miejskiego w Słupsku przy placu Zwycięstwa 3".PIK Studio Kasprzyk i Pałkus s.c., 00-806 Warszawa.295 200,00 zł22.11.201722.11.2017
22.12.2017
RZP.76.2017

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (0-59) 84 88 300
fax: (0-59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa interesantów

Referat Rejestracji Pojazdów i Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
Referat Ewidencji Ludnosci
Referat Dowodów Osobistych

7:30 – 16:30 poniedziałek
7:30 – 15:00 wtorek – czwartek
7:30 – 14:00 piątek