Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1736Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychENERGIA ELEKTRYCZNAPGE OBRÓT570,38 zł17.08.201517.08.2015
9.09.2015
16/1508/0000135
1735Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup 3 sztuk kluczy patentowychF.H.U MULTIX23,99 zł17.08.201517.08.2015FAKTURA nr 266/08/2015
1734Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup łożysk sztuk 18 do naprawy kosiarki ETESIA HYDRORIDER Słupsk88,00 zł17.08.201517.08.2015FAKTURA VAT nr 744/2015
1733Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych holu na pływalni w Słupsku przy ul. Szczecińskiej 99Usługi Ogólnobudowlane CZAR-BUD Damnica5 043,00 zł17.08.201517.08.2015
21.08.2015
333/2015
1732Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w SłupskuDzienniki zajęć pozalekcyjnych.AMARA141,45 zł17.08.201517.08.2015FAKTURA NR 201/2015
1731Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w SłupskuToner do drukarki.Serwis Kserokopiarek Z. Durys, Słupsk98,40 zł17.08.201517.08.2015
31.08.2015
Z/229
1730Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w SłupskuZakup 10 ryz papieru kseroRODAN Słupsk104,55 zł14.08.201514.08.2015692/08/2015/SŁ
1729Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w SłupskuMateriały biurowePrzedsiębiorstwo Handlowe "Alfa" Mistko795,8114.08.201514.08.2015Faktura VAT 4438/2015
1728Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychTONERINTERBIURO249,00 zł13.08.201513.08.2015
26.08.2015
3111/15
1727Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychKOMPUTER Z OPRZYRZĄDOWANIEMMIX20005 700,00 zł13.08.201513.08.2015
20.08.2015
000201/2015
1726Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w SłupskuDzienniki zajęćAmara Słupsk110,7013.08.201513.08.2015Faktura 200/2015
1725Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w SłupskuMateriały biuroweRodan Sp.zoo Słupsk45,9313.08.201513.08.2015Faktura 626/08/2015/SŁ
1724Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w SłupskuMateriały remontowe.FIMAL PSB SP. Z O.O.182,18 zł13.08.201513.08.2015FAKTURA NR F003188/15/08-05
1723Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w SłupskuProgram antywirusowy.ArcaBit Sp. z o.o., Warszawa249,00 zł13.08.201513.08.2015
3.09.2015
2254/2015
1722II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupskuzakup podręczników do I klas GimnazjumNowa ERA Sp. z o.o.8 197,20 zł13.08.201513.08.2015F-V nr 5030179694
1721Zespół Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w SłupskuPrzeprowadzenie zajęć na warsztatach z zakresu Henna brwi i rzęsosoba fizyczna210,00 zł13.08.201513.08.2015Umowa zlecenia nr 14/2015
1720Młodzieżowy Dom Kultury w SłupskuŚwiadczenie usługi dostępu do internetu - NeostradaOrange Polska SA40,90 zł13.08.201513.08.2015
12.08.2017
TEL000100489484/NEOI
1719Dom Pomocy Społecznej LEŚNA OAZAWykonanie monitoringu wizyjnego w Domu Pomocy Społecznej "Leśna Oaza" w Słupsku.Farem Sp. z o.o., 81-429 Gdynia, ul. Legionów 94/1029 997,00 zł13.08.201513.08.2015
13.09.2015
2/DPS/2015
1718"Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego" Sp. z o.o.Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznejosoba fizyczna1 000,00 zł12.08.201512.08.2015
15.09.2015
Umowa o dzieło 6/2015
1717Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w SłupskuTusz HP DJ 56InterBiuro Słupsk78,0112.08.201512.08.2015Faktura Vat Nr 3081/0/2015

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek