Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4355Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Przygotowanie i dostarczenie posiłków na półkolonieJan Hołowienko Restauracja "Słupskie Smaki"14.06.202227.06.2022
22.07.2022
236/2022
4354Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Przewóz uczestników półkolonii letnichP.U.H. RIWIERA Grzegorz Rataj1 404,00 zł14.06.202228.06.2022
22.07.2022
238/2022
4353Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie prac konserwatorskich central wentylacyjnychClima-Group Mariusz Rutkowski11 992,50 zł2.06.20222.06.2022
31.08.2022
218/2022
4352Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Organizacja i prowadzenie kąpieliska w Parku im. J. TrendlaFundacja D.T. SPORT31 824,00 zł1.06.202225.06.2022
31.08.2022
216/2022
4351Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Badanie wody i ocena wizualna w kąpielisku w Parku im. J. TrerndlaEurofins OBIKŚ Polska Spółka z o.o.984,00 zł31.05.202214.06.2022
31.08.2022
209/2022
4350Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o93,32 zł31.05.202231.05.2022F067265/22/05-05
4349Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup czajnika.FIMAL PSB sp. z o.o44,91 zł31.05.202231.05.2022F067426/22/05-05
4348Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Modernizacja stolarki drzwiowej na obiekcie Hali GryfiaProfil Okna i drzwi 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 128C52 441,05 zł25.05.202225.05.2022
31.08.2022
203/2022
4347Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Stała konserwacja, remonty i naprawy windy osobowejAwolift Andrzej Wolszczak20.05.20221.07.2022
30.06.2023
199/2022
4346Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o251,26 zł20.05.202220.05.2022F060468/22/05-05
4345Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Koszulki z nadrukiem.PAPILON657,00 zł17.05.202217.05.202227/05/2022
4344Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Okresowe kontrole stanu technicznego obiektówAG Logistic Arkadiusz Gołębiewski16 113,00 zł13.05.202213.05.2022
30.11.2022
190/2022
4343Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk397,44 zł13.05.202213.05.20220037364/2022
4342Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Projekt zagospodarowania terenu dla zadania inwestycyjnego pn. "Kąpielisko, plażowisko i spacerowisko w Parku im .Józefa Trendla- Słupski Budżet Obywatelski 2022"ARCHITEKT47 724,00 zł13.05.202213.05.20221/05/2022
4341Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o18,67 zł12.05.202212.05.2022F054931/22/05-05
4340Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o291,63 zł12.05.202212.05.2022F055114/22/05-05
4339Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o18,67 zł12.05.202212.05.2022F054931/22/05-05
4338Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Premar Słupsk17,71 zł12.05.202212.05.202212660/M1/2022
4337Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o40,32 zł11.05.202211.05.2022F054389/22/05-05
4336Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o40,32 zł11.05.202211.05.2022F054389/22/05-05

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek