Prezydent Miasta
Kontakt
- adres
- Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
- pokoje
- 113
- telefon
- (59) 848 83 46
Zadania
Ustawowo Prezydent sprawuje władzę wykonawczą tj.: wykonuje uchwały Rady Miejskiej Słupska i zadania określone przepisami prawa, kieruje bieżącymi sprawami Miasta oraz reprezentuje je na zewnątrz.
Do zadań Prezydenta należy w szczególności:
- przygotowywanie projektów uchwał,
- określanie sposobu wykonywania podjętych uchwał,
- gospodarowanie mieniem komunalnym,
- prowadzenie spraw z zakresu inwestycji, planowania strategicznego i rozwoju miasta,
- wykonywanie budżetu,
- zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- opracowywanie planu operacyjnej ochrony przed powodzią.
Prezydent pełni swoje obowiązki przy pomocy Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych oraz powiatowych służb, inspekcji i straży. Prezydent może powierzyć prowadzenie - w swoim imieniu - określonych spraw Miasta Zastępcom oraz Sekretarzowi Miasta.
fot. Łukasz Capar
- Podmiot publikujący:
- Wydział Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Katarzyna Zabawa
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2018
- Informację opublikował:
- Katarzyna Zabawa
- Data publikacji:
- 21 listopada 2018