Obsługa uroczystości w Urzędzie Stanu Cywilnego w Słuspku
status: zamknięte
Gmina Miejska Słupsk zaprasza do składania ofert na wykonywanie reportażu fotograficznego podczas zawierania związków małżeńskich i obchodzenia jubileuszy małżeńskich w Pałacu Ślubów w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.
Zakres i warunki udzielenia zamówienia:
-
Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie wykonywania zdjęć i reportaży,
-
reportaże fotograficzne Wykonawca będzie wykonywać w Pałacu Ślubów Urzędu Stanu
Cywilnego w Słupsku przy użyciu własnego sprzętu fotograficznego, -
reportaż fotograficzny będzie wykonywany na podstawie umowy zawartej pomiędzy
Nowożeńcami a Wykonawcą, -
Wykonawca obowiązany jest zawrzeć z Nowożeńcami na ich wniosek umowę o wykonanie
reportażu fotograficznego, -
Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej gotowości do świadczenia reportaży
fotograficznych i należytego jej wykonania oraz stosowania się do poleceń porządkowych
Kierownika i Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego prowadzących ceremonię, -
wykonywanie reportaży fotograficznych winno odbywać się w stroju odpowiednim do
charakteru uroczystości.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów indywidualnych
z poszczególnymi Wykonawcami.
Umowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Szczegółowych informacji udziela Kierownik USC Pani Krystyna Wrycz, tel.: (0-59) 84-88-386.
Oferty w formie pisemnej należy składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, w pokoju nr 303,
w terminie do dnia 11 stycznia 2010, do godz. 14:00.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 5 stycznia 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 6 stycznia 2010