Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obsługa uroczystości w Urzędzie Stanu Cywilnego w Słuspku

data wystawienia: 6.01.2010 12:59
status: zamknięte

Gmina Miejska Słupsk zaprasza do składania ofert na wykonywanie reportażu fotograficznego podczas zawierania związków małżeńskich i obchodzenia jubileuszy małżeńskich w Pałacu Ślubów w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.

Zakres i warunki udzielenia zamówienia:

  1. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie wykonywania zdjęć i reportaży,

  2. reportaże fotograficzne Wykonawca będzie wykonywać w Pałacu Ślubów Urzędu Stanu
    Cywilnego w Słupsku przy użyciu własnego sprzętu fotograficznego,

  3. reportaż fotograficzny będzie wykonywany na podstawie umowy zawartej pomiędzy
    Nowożeńcami a Wykonawcą,

  4. Wykonawca obowiązany jest zawrzeć z Nowożeńcami na ich wniosek umowę o wykonanie
    reportażu fotograficznego,

  5. Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej gotowości do świadczenia reportaży
    fotograficznych i należytego jej wykonania oraz stosowania się do poleceń porządkowych
    Kierownika i Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego prowadzących ceremonię,

  6. wykonywanie reportaży fotograficznych winno odbywać się w stroju odpowiednim do
    charakteru uroczystości.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów indywidualnych
z poszczególnymi Wykonawcami.


Umowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Szczegółowych informacji udziela Kierownik USC Pani Krystyna Wrycz, tel.: (0-59) 84-88-386.


Oferty w formie pisemnej należy składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, w pokoju nr 303,
w terminie do dnia 11 stycznia 2010, do godz. 14:00.



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
5 stycznia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 stycznia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek