Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie -Budowa domu pogrzebowego wraz ze stanowiskiem do spopielania zwłok

data wystawienia: 22.01.2010 14:20
status: zamknięte

Słupsk, dnia 22.01.2010 r.



GKMiOŚ-RKŚ-VI.7625-28/09/06/10


PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA


działając na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.)

z a w i a d a m i a


o zamieszczeniu pod numerem 67/A/2009 w publicznie dostępnym wykazie danych o wnioskach o wydanie decyzji, wniosku Gminy Miejskiej Słupsk, Wydział Inwestycji Handlu i Usług Urzędu Miejskiego w Słupsku z siedzibą przy P. Zwycięstwa 3, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa domu pogrzebowego wraz ze stanowiskiem spopielania zwłok zainstalowanym w jednym z pomieszczeń oraz zapleczem technicznym na terenie istniejącego Cmentarza Komunalnego w Słupsku, przy ul. Zachodniej
na działkach nr 1/5, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9."



Raport oddziaływania na środowisko dla w/w przedsięwzięcia zamieszczono pod nr 2/E/2010 w publicznie dostępnym wykazie danych
o raportach.


Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym z udziałem społeczeństwa, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości, tj. do dnia 12.02.2010 roku.


Uwagi i wnioski można składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska (pokój nr 219).


Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się :


  1. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego

    w Słupsku,

  2. na stronie internetowej organu:

    www. slupsk.pl,

  3. w miejscu planowanego

    przedsięwzięcia

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Dyrektor WGKMiOŚ Anna Grabuszyńska
Data wytworzenia:
22 stycznia 2010
Informację opublikował:
Jakub Drożdż
Data publikacji:
22 stycznia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek