Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert dotyczących wykonania studium wykonalności budowy oświetlenia hybrydowego (słońce + wiatr) i solarnego na Cmentarzu Komunalnym przy ul.Zachodniej w Słupsku oraz budowy kolektorów słonecznych na budynkach w Mieście Słupsku

data wystawienia: 9.02.2010 11:57
status: zamknięte

Słupsk, dnia 8.02.2010 r.


RM.RPF.II.3030-17/10





Zaproszenie do składania ofert



Niniejszym zapraszamy do składania ofert dotyczących wykonania studium wykonalności budowy oświetlenia hybrydowego (słońce + wiatr) i solarnego na Cmentarzu Komunalnym przy ul.Zachodniej w Słupsku oraz budowy kolektorów słonecznych na budynkach przy ul.Sportowej 28, ul.Wiatracznej 2a, ul.Wiatracznej 2b i ul.Wiatracznej 2c w Słupsku dla zadania inwestycyjnego pn. „Bliżej słońca w całym mieście”, planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013 , Działania 5.4 Rozwój energii opartej na źródłach odnawialnych.



1. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk


Osoba do kontaktu: Beata Sobczak inspektor Referatu Pozyskiwania Funduszy,

Wydział Rozwoju Miasta

e-mail: b.sobczak@um.slupsk.pl

tel./fax. 059 84 88 466, 059 84 88 304




2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie studium wykonalności obejmujące następujący zakres:

  1. budowa i montaż latarni hybrydowych (25 sztuk) i latarni parkowych (40 sztuk) na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Zachodniej w Słupsku;

  2. budowa instalacji solarnych na budynkach komunalnych przy ul. Sportowej 28, ul. Wiatracznej 2a, ul. Wiatracznej 2b i ul. Wiatracznej 2c w Słupsku,


w związku z planowanym przystąpieniem do konkursu i złożeniem projektu pn. „Bliżej słońca w całym mieście”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013 , Działania 5.4 Rozwój energii opartej na źródłach odnawialnych.



3. Termin składania ofert:


16.02.2010 r.


4. Termin wykonania zamówienia:

15.04.2010 r.


5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Należy wykonać studium wykonalności na budowę i montaż 25 sztuk latarni hybrydowych (wiatr+słońce) i 40 sztuk latarni parkowych – solarnych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Zachodniej w Słupsku oraz budowę instalacji solarnych na budynkach komunalnych przy ul. Sportowej 28, ul. Wiatracznej 2a, ul. Wiatracznej 2b i ul. Wiatracznej 2c w Słupsku.


Szacunkowa wartość projektu: 1,6 mln zł brutto

O wyborze oferty decydować będzie cena oraz dotychczasowe doświadczenie w przygotowaniu podobnych opracowań.

Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
9 lutego 2010
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
9 lutego 2010
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
9 lutego 2010
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
9 lutego 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek