Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. "Przebudowa ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku"

data wystawienia: 8.09.2010 10:45
status: zamknięte



Słupsk, dnia 02.09.2010 r.


PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. nr 193 poz. 1194 z późn. zmianami) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami),

zawiadamiam


że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku.

Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:

Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:

  • 1/86, 1/108 obr. 11 – pas drogowy ul. Kołobrzeskiej;

  • 26/12 obr. 11– pas drogowy ul. Grottgera,

Działki stanowiące własność Gminy Miejskiej Słupsk nie wymagające podziału i przeznaczone do włączenia do pasa drogowego

  • 1/122 obr. 11

Działki nie stanowiące własności Gminy Miejskiej Słupsk, nie wymagające podziału, przeznaczone do wywłaszczenia i włączenia do pasa drogowego

  • 1/74, 1/75, 1/84 obr. 11

Działki przewidziane do podziału zgodnie z projektami podziału nieruchomości*:

  • 1/61 obr. 11 (1/141, 1/142)

  • 1/76 obr. 11 (1/123, 1/124)

  • 1/77 obr. 11 (1/125, 1/126)

  • 1/78 obr. 11 (1/127, 1/128, 1/129)

  • 1/79 obr. 11 (1/130, 1/131)

  • 1/80 obr. 11 (1/132, 1/133)

  • 1/81 obr. 11 (1/134, 1/135)

  • 1/83 obr. 11 (1/136, 1/137, 1/138, 1/139, 1/140)

  • 24/12 obr. 11 (24/25, 24/26)

  • 25/6 obr. 11 (25/9, 25/10)

  • 25/8 obr. 11 (25/11, 25/12)

*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do wywłaszczenia i włączenia do pasa drogowego ulicy Kołobrzeskiej.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.


Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.







Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Leszek Kamiński Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
8 września 2010
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
13 września 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek