Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. "Przebudowa ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku"
status: zamknięte
Słupsk, dnia 02.09.2010 r.
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA
Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. nr 193 poz. 1194 z późn. zmianami) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami),
zawiadamiam
że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku.
Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:
Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:
-
1/86, 1/108 obr. 11 – pas drogowy ul. Kołobrzeskiej;
-
26/12 obr. 11– pas drogowy ul. Grottgera,
Działki stanowiące własność Gminy Miejskiej Słupsk nie wymagające podziału i przeznaczone do włączenia do pasa drogowego
-
1/122 obr. 11
Działki nie stanowiące własności Gminy Miejskiej Słupsk, nie wymagające podziału, przeznaczone do wywłaszczenia i włączenia do pasa drogowego
-
1/74, 1/75, 1/84 obr. 11
Działki przewidziane do podziału zgodnie z projektami podziału nieruchomości*:
-
1/61 obr. 11 (1/141, 1/142)
-
1/76 obr. 11 (1/123, 1/124)
-
1/77 obr. 11 (1/125, 1/126)
-
1/78 obr. 11 (1/127, 1/128, 1/129)
-
1/79 obr. 11 (1/130, 1/131)
-
1/80 obr. 11 (1/132, 1/133)
-
1/81 obr. 11 (1/134, 1/135)
-
1/83 obr. 11 (1/136, 1/137, 1/138, 1/139, 1/140)
-
24/12 obr. 11 (24/25, 24/26)
-
25/6 obr. 11 (25/9, 25/10)
-
25/8 obr. 11 (25/11, 25/12)
*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do wywłaszczenia i włączenia do pasa drogowego ulicy Kołobrzeskiej.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Leszek Kamiński Dyrektor Wydziału
- Data wytworzenia:
- 8 września 2010
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 13 września 2010