Zaproszenie do składania ofert w ramach usługi zleconej na przeprowadzenie kursu zawodowego z księgowości w ramach realizacji projektu pn. "Integracja społeczno-zawodowa mieszkańców po 45 roku życia z centrum Słupska"
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie do realizacji projektu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
w związku z realizacją projektu pn. „Integracja społeczno – zawodowa mieszkańców po 45 roku życia z centrum Słupska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VII „Promocja integracji społeczne”, Działanie 7.2 „Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej”, Poddziałanie 7.2.1 „Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Rozwoju Miasta (Mały Ratusz I piętro, p. 106)
Adres: Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
Tel. 59 84 88 304 lub 59 84 88 465
Fax 59 84 88 304
e-mail: p.adamiec@um.slupsk.pl, a.skora@um.slupsk.pl
Osoby do kontaktu: Patrycja Adamiec
Aleksandra Skóra
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
PRZEPROWADZENIE KURSU: „KSIĘGOWOŚĆ”
• czas trwania kursu: 180 godzin (2 dni w tygodniu po 5 godzin),
• grupa uczestników: około 10 - 15 osób,
• uczestnicy kursu otrzymają materiały szkoleniowe,
• kurs opierać się będzie na metodzie warsztatowej z zastosowaniem interaktywnych wykładów, ćwiczeń indywidualnych, studium przypadku,
• każdy uczestnik po zdanym egzaminie otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu,
• firma szkoleniowa zapewni zaplecze techniczne (pomieszczenia, komputery i programy komputerowe),
• wartość szacunkowa zamówienia poniżej 14 000 euro.
Cel kursu: nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu księgowości oraz obsługa komputerowych programów księgowych, przygotowanie uczestników kursu do pracy w działach księgowych firm.
Program nauczania:
- Podstawy obsługi komputera (40h).
- Podstawy rachunkowości (20h), w tym: księga przychodów i rozchodów, podatek na zasadach ogólnych i liniowy, koszty uzyskania przychodów, spis z natury, podatek i deklaracja VAT, druki: NIP, REGON, PIT-5, Rozliczenie PIT-5.
- System zarządzania SYMFONIA Faktura (30h), w tym zakładanie podmiotu, praca na kartotekach, parametryzacja systemu, zakładanie kartoteki kontrahenta i towarowej, tworzenie dokumentów – FUS, WZ, Detal - edycja kartotek, pojęcie „bufor”, dokumenty kasowe.
- System zarządzania SYMFONIA mała księgowość (50h), w tym: zakładanie firmy, kartoteki właścicieli, kartoteka kontrahentów, tworzenie rejestrów, księgowanie do bufora (koszty, przychody, przeksięgowanie, korygowanie kosztów, tworzenie deklaracji PIT-5, VAT, tworzenie raportów, rejestrów, ewidencji, zamknięcie roku.
- Księgowanie w programie WA-PRO (40h), w tym: zakładanie kartotek, dokumenty sprzedażne, księgowanie dokumentów wew. PK, dokumenty korygujące, ewidencja środków trwałych, amortyzacja, wynagrodzenie, dokumenty ZUS, księgowanie miesięcznych dochodów z Ew. VAT, deklaracja ZUS i deklaracja podatkowa.
3. Termin składania ofert:
03.12.2010 r.
Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, e-mailem bądź faksem.
4. Termin wykonania zamówienia:
13.12.2010 r. – 22.04.2011 r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O wyborze oferty decydować będą poniższe wymagania:
- cena za godzinę kursu,
- doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowego „księgowość”.
- doświadczenie w prowadzeniu kursów w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Wymagane dokumenty:
- oferta cenowa – stawka za 1 godzinę kursu brutto,
- referencje,
- inne dokumenty o posiadanych przez wykładowców kwalifikacjach.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Janusz Sobolewski, Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 26 listopada 2010
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 26 listopada 2010
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Janusz Sobolewski, Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 26 listopada 2010
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 26 listopada 2010