Zaproszenie do składania ofert w ramach usługi zleconej na przeprowadzenie kursu zawodowego: Pracownik Biurowy w ramach realizacji projektu pn. "Integracja społeczno-zawodowa mieszkańców po 45 roku życia z centrum Słupska"
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie do realizacji projektu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
w związku z realizacją projektu pn. „Integracja społeczno – zawodowa mieszkańców po 45 roku życia z centrum Słupska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VII „Promocja integracji społeczne”, Działanie 7.2 „Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej”, Poddziałanie 7.2.1 „Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Rozwoju Miasta (Mały Ratusz I piętro, p. 106)
Adres: Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
Tel. 59 84 88 304 lub 59 84 88 465
Fax 59 84 88 304
e-mail: p.adamiec@um.slupsk.pl, a.skora@um.slupsk.pl
Osoby do kontaktu: Patrycja Adamiec
Aleksandra Skóra
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
PRZEPROWADZENIE KURSU: „PRACOWNIK BIUROWY”
• czas trwania kursu 180 godzin (2 dni w tygodniu po 5 godzin),
• grupa uczestników: około 10 - 15 osób,
• uczestnicy kursu otrzymają materiały szkoleniowe,
• kurs opierać się będzie na metodzie warsztatowej z zastosowaniem interaktywnych wykładów, ćwiczeń indywidualnych, studium przypadku,
• każdy uczestnik po zdanym egzaminie otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu,
• firma szkoleniowa zapewni zaplecze techniczne (pomieszczenia, komputery i programy komputerowe),
• wartość szacunkowa zamówienia poniżej 14 000 euro.
Cel kursu: nabycie niezbędnych umiejętności z zakresu organizacji pracy w biurze oraz obsługi programów wykorzystywanych w biurze, firmie bądź instytucji publicznej.
Program nauczania:
- Organizacja pracy biurowej (30h) w tym: organizacja pracy w biurze, organizacja zebrań i konferencji, przepływ informacji w zarządzaniu biurem, organizacja i zarządzanie, kultura zawodu, zasady efektywnej komunikacji, praca w warunkach stresu.
- Podstawy obsługi komputera (30h) w tym: obsługa systemu operacyjnego, obsługa urządzeń zewnętrznych (drukarka, skaner), praca z nośnikiem danych (płyta CD-ROM/DVD-ROM, pamięć masowa typu Flash np. SD, Pendrive, pamięć przenośna Flash), Internet (wyszukiwanie przydatnych informacji, pobieranie plików z Internetu, zakładanie konta e-mail).
- Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze (50h) w tym: bezwzrokowe pisanie wszystkimi palcami przygotowujące w zakresie szybkiego pisania.
- MS WORD podstawowe narzędzia (30h):
· podstawy pracy z programem,
· formatowanie czcionek i akapitów,
· formatowanie strony,
· tworzenie prostych tabel,
· redagowanie tekstu tworzonego w układzie kolumnowym,
· tworzenie prostej ulotki w wykorzystaniu narzędzi graficznych,
· praca ze stylami,
· redagowanie stylu treści dla całego tworzonego dokumentu,
· redagowanie nagłówka i stopki dokumentu.
5. MS EXCEL ogólny profesjonalny (40h) w tym: praca z arkuszem, formatowanie w programie MS EXCEL, edycja, proste formuły w tabelach, blokowanie elementów formuły, suma narastająca, sortowanie, filtrowanie, autofiltr, przegląd funkcji, raport tabeli i zakresu przestawnego, import obrazów do arkusza MS EXCEL, zadania praktyczne podsumowujące poznany materiał.
3. Termin składania ofert:
03.12.2010 r.
Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, e-mailem bądź faksem.
4. Termin wykonania zamówienia:
13.12.2010 r. – 22.04.2011 r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O wyborze oferty decydować będą poniższe wymagania:
- cena za godzinę kursu,
- doświadczenie w prowadzeniu kursu zawodowego „pracownik biurowy”.
- doświadczenie w prowadzeniu kursów w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Wymagane dokumenty:
- oferta cenowa – stawka za 1 godzinę kursu brutto,
- referencje,
- inne dokumenty o posiadanych przez wykładowców kwalifikacjach.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Janusz Sobolewski, Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 26 listopada 2010
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 26 listopada 2010
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Janusz Sobolewski, Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 26 listopada 2010
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 26 listopada 2010