Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. "Przebudowa i budowa ulicy Koszlińskiej w Słupsku"
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA
Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Z 2008 r. nr 193 poz. 1194 z późn. zmianami) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami)
zawiadamiam
że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie i budowie ulicy Koszalińskiej w Słupsku, w ramach zadania pn. „Kompleksowe udrożnienie i spięcie Korytarza transportowego Zachodniego z Północnym Via/Rail Hanseatica (dostęp portu morskiego w Ustce i Poligonu NATO do Szpitala Wojewódzkiego w Słupsku) – odcinek łączący drogę krajową nr 6 z drogą krajową nr 21 ponad torami kolejowymi w ciągu ulicy Koszalińskiej”
Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:
Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:
-
21/9 obr. 11 – pas drogowy ul. Koszalińskiej;
-
26/12 obr. 11– pas drogowy ul. Grottgera,
-
196, 312/2 obr. 12 – pas drogowy ul. Przemysłowej.
Działki stanowiące pasy drogowe dróg publicznych przeznaczonych do remontu związanego z wysokościowym dostosowaniem do nowej niwelety ulicy Koszalińskiej:
-
31/1 obr. 10 – pas drogowy ulicy Szczecińskiej,
-
479/3 obr. 11 – pas drogowy ulicy Braci Gierymskich,
-
21/5, 21/6, 22/1, 24/22 obr. 11 – pas drogowy ulicy Koszalińskiej,
-
645 obr. 11 – pas drogowy ulicy Matejki,
-
174/1 obr. 12 – pas drogowy ulicy Przemysłowej
Działki stanowiące własność Gminy Miejskiej Słupsk przeznaczone do włączenia do pasa drogowego:
-
240/2, 243/32 obr. 11,
-
694/2, 1/ 2, 228/9,228/11, 229/3, 230/26, 223/11 obr. 12
Działki nie stanowiące własności Gminy Miejskiej Słupsk, przeznaczone do wywłaszczenia i włączenia do pasa drogowego
-
12/2, 239/4 obr. 11,
-
307/2 obr. 12
Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy lub przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej oraz budowy lub przebudowy dróg wewnętrznych i zjazdów stanowiących połączenie z ulicą Koszalińską:
-
21/8, 640, 642, 8/13, 8/18, 239/5, 243/15, 1/111, 1/112, 22/2, 11/15, 11/24, 240/3, 12/1, 12/3, 243/33, 4/4, 161/1, 10/3 obr. 11
-
228/7, 228/12, 1/40, 694/1, 692, 223/8, 223/12, 229/1, 228/10, 230/27, 1/1, 1/38, 307/1, 307/3, 226/5 obr. 12
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Leszek Kamiński Dyrektor Wydziału
- Data wytworzenia:
- 20 grudnia 2010
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 20 grudnia 2010