Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia na realizację inwestycji drogowej pn. "Przebudowa i budowa ulicy Koszlińskiej w Słupsku"

data wystawienia: 20.12.2010 14:10
status: zamknięte

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Z 2008 r. nr 193 poz. 1194 z późn. zmianami) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami)

zawiadamiam


że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie i budowie ulicy Koszalińskiej w Słupsku, w ramach zadania pn. „Kompleksowe udrożnienie i spięcie Korytarza transportowego Zachodniego z Północnym Via/Rail Hanseatica (dostęp portu morskiego w Ustce i Poligonu NATO do Szpitala Wojewódzkiego w Słupsku) – odcinek łączący drogę krajową nr 6 z drogą krajową nr 21 ponad torami kolejowymi w ciągu ulicy Koszalińskiej”


Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:

Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:

  • 21/9 obr. 11 – pas drogowy ul. Koszalińskiej;

  • 26/12 obr. 11– pas drogowy ul. Grottgera,

  • 196, 312/2 obr. 12 – pas drogowy ul. Przemysłowej.

Działki stanowiące pasy drogowe dróg publicznych przeznaczonych do remontu związanego z wysokościowym dostosowaniem do nowej niwelety ulicy Koszalińskiej:

  • 31/1 obr. 10 – pas drogowy ulicy Szczecińskiej,

  • 479/3 obr. 11 – pas drogowy ulicy Braci Gierymskich,

  • 21/5, 21/6, 22/1, 24/22 obr. 11 – pas drogowy ulicy Koszalińskiej,

  • 645 obr. 11 – pas drogowy ulicy Matejki,

  • 174/1 obr. 12 – pas drogowy ulicy Przemysłowej

Działki stanowiące własność Gminy Miejskiej Słupsk przeznaczone do włączenia do pasa drogowego:

  • 240/2, 243/32 obr. 11,

  • 694/2, 1/ 2, 228/9,228/11, 229/3, 230/26, 223/11 obr. 12

Działki nie stanowiące własności Gminy Miejskiej Słupsk, przeznaczone do wywłaszczenia i włączenia do pasa drogowego

  • 12/2, 239/4 obr. 11,

  • 307/2 obr. 12

Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy lub przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej oraz budowy lub przebudowy dróg wewnętrznych i zjazdów stanowiących połączenie z ulicą Koszalińską:

  • 21/8, 640, 642, 8/13, 8/18, 239/5, 243/15, 1/111, 1/112, 22/2, 11/15, 11/24, 240/3, 12/1, 12/3, 243/33, 4/4, 161/1, 10/3 obr. 11

  • 228/7, 228/12, 1/40, 694/1, 692, 223/8, 223/12, 229/1, 228/10, 230/27, 1/1, 1/38, 307/1, 307/3, 226/5 obr. 12

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Leszek Kamiński Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
20 grudnia 2010
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
20 grudnia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek