Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 376/10 z dn. 12.10.2010 r. znak AB.IX.7353-260/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA
Działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. Nr 98 z 2000 r., poz.1071, z późniejszymi zmianami),
z a w i a d a m i a m
że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 376/10 z dn. 12.10.2010 r. znak AB.IX.7353-260/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku.
Projektowane zmiany obejmują:
-
korektę przebiegu jezdni w obrębie łuku kołowego w celu ominięcia działki nr 1/61 obr. 11, zmiany w ciągach chodników i ścieżki rowerowej, zmianę w projekcie organizacji ruchu na odcinku km 0+070 do km 0+230 projektowanej ulicy Kołobrzeskiej,
-
zmianę trasy sieci kanalizacji deszczowej na odcinku D29 do D31,
-
zmianę układu trawników oraz zmiany w koniecznych wycinkach drzew i krzewów kolidujących z zakresem projektowym.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Marlena Wierkowicz Zastępca Dyrektora Wydziału
- Data wytworzenia:
- 4 lutego 2011
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 4 lutego 2011