Zaproszenie do składania ofert w ramach usługi zleconej na przeprowadze szkolenia umożliwiającego uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej w ramach projektu pn. "Własna firma po 45 roku życia - bis"
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie do realizacji projektu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
W związku z realizacją projektu pn. „Własna firma po 45 roku życia – bis” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich” Działanie 6.2 „Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia”, Urząd Miejski w Słupsku zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej
z uwzględnieniem poniższych wymagań:
- Przedmiot zamówienia :
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie „ABC przedsiębiorczości” w sześciu modułach:
Moduł I „Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce”;
Moduł II „Podstawy księgowości i rachunkowości”;
Moduł III „Podstawy marketingu i reklamy”;
Moduł IV „Komputerowa obsługa firmy”;
Moduł V „Finansowanie działalności gospodarczej”;
Moduł VI „ Biznes plan oraz sporządzenie wniosków o wsparcie finansowe”;
Zamówienie będzie polegało na przeprowadzeniu szkolenia umożliwiającego uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej.
Szkolenie będzie skierowane do 40 uczestników projektu. Szkolenia prowadzone będą w 4 grupach szkoleniowych 10-osobowych, od poniedziałku do piątku, średnio 36h tygodniowo (1 godzina lekcyjna = 45 minut zajęć) aktywizującymi metodami takimi jak: dyskusja, metody symulacyjne, wizualne techniki moderacji, multimedialne techniki prezentacji, realizowane poprzez warsztatową formę pracy. Uczestnicy szkoleń otrzymają skrypty szkoleniowe.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – sześć zadań
1) Moduł I „Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce” - po 12 godzin każda grupa, łącznie 48 godzin szkolenia.
2) Moduł II „Podstawy księgowości i rachunkowości” - po 16 godzin każda grupa, łącznie 64 godziny szkolenia.
3) Moduł III „Podstawy marketingu i reklamy” - po 4 godziny każda grupa, łącznie 16 godzin szkolenia
4) Moduł IV „Komputerowa obsługa firmy” - po 12 godzin każda grupa, łącznie 48 godzin szkolenia.
5) Moduł V „Finansowanie działalności gospodarczej” - po 4 godziny każda grupa, łącznie 16 godzin szkolenia.
6) Moduł VI „ Biznes plan oraz sporządzenie wniosków o wsparcie finansowe” - po 24 godziny każda grupa, łącznie 96 godzin szkolenia.
3. Wartość zamówienia:
Poniżej 14 000 Euro;
- Termin realizacji zamówienia:
Planowany termin szkolenia „ABC przedsiębiorczości” marzec-kwiecień 2011r. Terminy wykonania poszczególnych zadań zamówienia zostaną ustalone na etapie podpisywania umowy na przeprowadzenie szkolenia.
- Warunki udziału w postępowaniu:
niezbędne:
1) posiadanie uprawnień do przeprowadzania szkoleń zgodnie z przedmiotem zamówienia - potwierdzone odpowiednimi dokumentami;
2) posiadanie niezbędnej wiedzy i min. 2-letniego doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym w zakresie metod pracy (wykonanie prezentacji, slajdów, i innych pomocy naukowych) -potwierdzone odpowiednimi oświadczeniami;
- Ocena ofert
Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o najniższą cenę za godzinę szkolenia;
(w przypadku przedstawienia przez dwóch lub więcej wykonawców takiej samej
oferty cenowej o wyborze oferty zdecyduje doświadczenie);
- Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1) wszelkie dokumenty poświadczające uprawnienia do prowadzenia szkoleń (np. dyplomy);
2) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy w zakresie wykonania zamówienia, min. 2 letniego doświadczenia w prowadzeniu szkoleń oraz o dysponowaniu potencjałem technicznym w zakresie metod pracy;
3) oferta cenowa zgodnie z załącznikiem (na każdy moduł należy złożyć osobny formularz oferty);
4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń poświadczających ukończone szkolenia/kursy;
5) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
- Osoba uprawniona do kontaktu:
Olimpia Klamann, tel. 59 842 29 21, adres e-mail: o.klamann@um.slupsk.pl
Kamil Słomiński, tel. 59 842 29 21, adres e-mail: k.slominski@um.slupsk.pl
- Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 22.02.2011r. do godziny: 12.00
Ofertę można:
1) dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
Wydział Rozwoju Miasta, Urząd Miejski w Słupsku, ul. Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
2) przesłać e-mailem na adres: o.klamann@um.slupsk.pl
- Załączniki:
1) wzór oferty.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 18 lutego 2011
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 18 lutego 2011
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 18 lutego 2011
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 18 lutego 2011